آخرین عناوین

سه شنبه 23 تير 1394-17:3 کد خبر:14520

انتصاب در چالوس:

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک چالوس منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیر کل ثبت اسناد مازندران،رییس اداره ثبت اسناد و املاک چالوس،منصوب و معارفه شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران،طی مراسمی با حضور ولی الله  عبدی کمیشانی مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران ، علی اصغر اسدی  ، معاون مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان ، و جمعی از مسولان اداری شهرستان  چالوس  و کارکنان و سران دفاتر اسناد رسمی ثبت اسناد واملاک چالوس  ، از  فرامرز کلبادی نژاد  تقدیر و ابراهیم حسین زاده  که پیش از این مسئولیت ثبت محمود آباد  را بر عهده داشت  به عنوان رئیس  اداره  ثبت اسناد واملاک چالوس معرفی شد.

ولی الله عبدی کمیشانی مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران در این جلسه ضمن خیر مقدم به حاضرین و تقدیر و تشکر از همکاران ثبت چالوس و آقای کلبادی نژاد که مدیریت این مجموعه را به عهده داشتند،  طی سخنانی هدف از جابجایی مدیران  را با توجه به برنامه ها و سیاست های کلان سازمان ثبت برون رفت از روزمرگی و ایجاد نشاط و تحریک خلاقیت ها دانست ودر این رابطه افزود: در قانون مدیریت خدمات کشوری هم قانونگذار این موضوع را پیش بینی نموده است.

مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان در ادامه یاد آورشد :برای همراهی با برنامه ها و اهداف سازمان ، یکی از فاکتورهای آن ایجاد  نشاط و انگیزه لازم برای مدیران و مجموعه کارکنان می باشد که بخشی با تغییر مدیران ایجاد می شود که این موضوع کافی نمی باشد و یکی از راهکارهای  همراهی و همکاری با برنامه ها را  اطلاع و آگاهی داشتن همکاران از برنامه های جاری  و در دست اقدام سازمان دانست  که باعث همراهی بهتر کارکنان با برنامه می باشد.

عبدی کمیشانی  در ادامه با بیان اینکه سازمان ثبت در سال جاری برنامه های مختلف در دست اجرا دارد و در این رابطه افزودند : در حوزه املاک یکی از دغدغه ها در بحث نقشه برداری و تعیین مختصات املاک با دستگاه جی پی اس دستی که دارای خطا در حد 4  الی 5 متربود  که این موضوع، مشکلاتی را در دراز مدت ایجاد می کرد وبرای حل این مشکل سامانه پوشش ماهواره ای املاک که در استان مرکزی  شروع شده و با نصب آنتن ها و تجهیزات خطای نقشه برداری به سه الی چهار سانتی متر می رسد و در آینده نزدیک این سامانه در کل کشور از جمله مازندران  نصب خواهد.

مقام عالی ثبت اسناد واملاک استان مازندران  آرشیو الکترونیکی پرونده های ثبتی را از دیگر برنامه های  مهم در دست اقدام سازمان دانستند و خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت پروندههای ثبتی و استمرار این پرونده ها و همچنین شرایط نامناسب پرونده های ثبتی به خصوص در استان مازندران با توجه به رطوبت زیاد که نگهداری این پروندها را با مشکلاتی رو به رو نموده است  و برای حل این مشکل سازمان شروع به اسکن و  آرشیو الکترونیکی پرونده های ثبتی نموده  و در حال حاضر در استان مازندران شهرستان ساری کار آرشیو الکترونیکی پرونده ها از ابتدای سال شروع شده و در آینده نزدیک همه   یک میلیون وپانصد هزار  پرونده در ثبت اسناد  مازندران کار اسکن اوراق پرونده ها و تشکیل پرونده های الکترونیک جدید شروع خواهد شد.

وی در حوزه اسناد ، ثبت آنی را از جمله برنامه های مهم سازمان ثبت نام برد  و خاطرنشان کرد با توجه به ویژگی سامانه ثبت آنی تحول عظیمی در حوزه تنظیم سند و  معاملات و امور مربوط به دفاتر اسناد رسمی ایجاد شد،عبدی ضمن تشکر از همراهی سران دفاتر اسناد رسمی و کارکنان واحدهای ثبتی در اجرای این طرح  ، امنیت در تنظیم معاملات را از ویژگیهای مهم این طرح دانست.

مدیر کل ثبت اسناد واملاک مازندران در ادامه  اخذ اثر انگشت الکترونیک را از جمله برنامه های ثبت اسناد دانست که با اجرای این کار سوابق و هویت فرد در ثبت مشخص می شود و تا حد زیادی از صدور  سند جعلی جلوگیری خواهد شد و در این طرح اثر انگشت افراد از طریق پدهای  الکترونیکی در دفاتر اسناد رسمی ثبت خواهد شد.

ایشان حذف دفاتر املاک در ادارات ثبت و دفاتر اسناد رسمی را از جمله برنامه های آتی سازمان دانست که قانون جامع کاداستر با تجویز  دفاتر الکترونیکی این کار انجام خواهد شد و در حوزه ثبت شرکت ها به روزرسانی شناسه ملی و آرشیو الکترونیکی پرونده های ثبت شرکت ها از مهمترین برنامه های ثبت شرکتها سازمان دانست.

عبدی کمیشانی  سامانه ارجاع را از دیگر برنامه های سازمان دانسته و در این رابطه اظهار داشت: در سامانه ارجاع همه ارجاعات و انجام فرآیندهای کار ثبتی به صورت یکپارچه انجام می شود و میزان کار افراد و ارجاعات انجام شده به آنها از طریق سازمان و اداره کل مورد ارزیابی و نظارت می باشد و همچنین  این سامانه به بعضی از ادارات مثل اداره پست ، سازمان نظام مهندسی وصل  می باشد که در حال حاضر شهرستان نور به عنوان پایلوت اجرای این طرح در استان  می باشد.

وی در ادامه  اجرای این برنامه ها را نیازمند همراهی و همدلی همه کارکنان و دفاتر اسناد رسمی دانست و افزود: با توجه به  اینکه ما در یک دوره گذار از ثبت سنتی به ثبت نوین قرار داریم نیازمند کار جهادی از سوی همه  همکاران در سطوح مختلف اداری  هستیم.

مدیر کل ثبت اسناد مازندران  در پایان ثبت چالوس را با توجه به شرایط جغرافیایی و ارزش املاک منطقه  و همچنین  نوع مراجعین دارای حساسیت بالا در سطح استان دانستند که حجم کار واحد ثبتی در حوزه های مختلف بالا و شرایط کاری نسبتاً قابل قبول است اما باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی ضمن تشکر از کلبادی نژاد ،وی را  از مدیران موفق ثبت استان نام برد  و حسین زاده را از نیروهای بومی منطقه  دانست  که هم از لحاظ تخصص ثبتی و هم توان مدیریتی در سطح بالا قرار دارند

در ابتدای این مراسم که با تلاوت چند از کلام ا... مجید آغاز شد  فرامرز کلبادی نژاد  ضمن خیر مقدم به حاضرین از همکاری همه کارکنان و سران دفاتر اسناد رسمی و دفاتر ازدواج و طلاق چالوس تقدیر کرد .

همچنین عادلی سردفتر اسناد رسمی و عضو هیت مدیره کانون  سر دفتران استان هم در این جلسه ضمن خیر مقدم به حاضرین به نمایندگی از سران دفاتر اسناد رسمی از زحمات چندین ساله کلبادی  تقدیر کردند و کلبادی نژاد را از مدیران لایق ثبت دانستند.

در ادامه برنامه حکم ریاست  ابراهیم حسین زاده    قرائت وتوسط مدیر کل ثبت استان به وی اهدا شد و با اهدا لوح و هدایایی از طرف مدیر کل ثبت استان  و همکاران و سران دفاتر اسناد رسمی و دفاتر ازدواج و طلاق ثبت اسناد واملاک و مسولان ادارت  چالوس  از زحمات فرامرز کلبادی نژاد  تقدیر گردید.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • چهارشنبه 22 تير 1401-9:56


    کسی جواب تلفن نمیده الکی شماره گذاشتن توسایت

    • حمید
      پنجشنبه 6 خرداد 1395-5:19


      با سلام ضمن تبریک به ریاست جدید اداره ثبت چالوس به استحضارتان میرسانم در تاریخ 93/5/20 تقاضای سند در اداره ثبت چالوس دادم که مسئول دبیرخانه میگفت حداکثر 18 ماهه سند صادر میشود 94/8 هم با پرداخت هزینه کارشناسی و بازدید انجام شده ولی تا کنون که حدود 22 ماه میگذرد هیچ خبری نیست / وارد پیغام سایت میشوم فقط آخرین اقدام که همان کارشناسی هست را نوشته و پیام جدیدی برای مراحل پایانی و صدورسند اقدام نشده جا دارد ضمن تبریک به ریاست محترم که جدیدا منصوب شدند تقاضای رسیدگی به صدور اسناد جدید بنمایند. با تشکر فراوان