آخرین عناوین

پنجشنبه 25 تير 1394-0:35 کد خبر:14527

خبر خوش مديرعامل سازمان فناوري اطلاعات و آمار شهرداري ساری:

سازمان فاوا شهرداری ساری،باز هم ناجی شهروندان شد/ شروع پرداخت كرايه تاكسي با ساري كارت

مدير عامل سازمان فناوري اطلاعات و آمار شهرداري ساري از تجهیز ۳هزار دستگاه تاكسي به سامانه هوشمند ساري كارت خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي سازمان فناوري اطلاعات و آمارشهرداري ساري ، عليرضا عظيمي با اعلام اين خبر افزود : با اتمام مراحل آزمايشي، زيرساختي و آموزشي اين پروژه، سازمان اكنون هدف اصلي خود را توسعه، نصب و  راه اندازي اين سيستم قرار داده است .

 وي اظهار داشت :ماهانه ۱۰۰۰ تاكسي مجهزبه سيستم پرداخت الكترونيكي تاكسيراني مي شوند و بر اين اساس پيش بيني شده كه تا دو ماه ديگر تمامي تاكسي ها مجهز به سامانه پرداخت الكترونيكي تاكسي شوند.

عظيمي ادامه داد: به طور متوسط هفته اي ۳۵۰ دستگاه به سامانه هوشمند تاكسي مجهز شده و اميد است تا پايان شهريور ۹۴ تمام ناوگان تاكسيراني به اين سامانه مجهز شوند.

وي با تاكيد بر اينكه اين فرآينددر ترمينال دولت انجام مي شود گفت: سازمان فاوا ظرفيت نصب بيش از ۱۰۰دستگاه سامانه هوشمند پرداخت الكترونيكي تاكسي را در روز دارد  و اين در حالي است كه هيچ گونه مشكلي در رابطه با تجهيزات نداريم .

مدير عامل سازمان فناوري اطلاعات و آمار شهرداري ساري خاطر نشان كرد : نحوه تسويه حساب  از ناوگان تاكسيراني طبق برنامه ريزي هاي انجام شده به صورت ۲۴ ساعت يك بار مي باشد و مكانيزم محاسبه ها دقيق و عادلانه انجام خواهد شد .

 وي اظهار داشت : سامانه هوشمند تاكسي ها در جهت تحقق شهر الكترونيك بوده  و به نفع راننده و مسافر است و با نصب اين سيستم مشكلات موجود بين راننده و مسافر به حداقل خواهد رسيد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :