آخرین عناوین

پنجشنبه 25 تير 1394-1:28 کد خبر:14528

ضعف شورای شهر ساری باز هم نمایان شد!!!

کیش رییس شورای شهر به منتقدان در شورا/رسانه های منتقد حق حضور در جلسات شورا را ندارند

شورای شهر ساری در دوره مدیریت رییس فعلی،برای چندمین بار از رسانه های منتقد در جلسات شورا دعوت بعمل نیاورده است.


به گزارش خزرخبر،جلسات شورای شهر ساری که همواره دارای حاشیه های زیادی بوده است در دوره مدیریت فعلی بیشترین انتقادها را به خاطر عدم نقد پذیری دیده است.

پس از تغییر مسئول قبلی روابط عمومی شورای شهر ساری که با حاشیه های فراوانی همراه بود و سپردن مسئولیت این واحد به یک نیروی غیر رسمی که باعث ایجاد حاشیه های فراوان تری شد،باز هم رییس فعلی شورای شهر نتوانست این ضعف در دوره خود را ترمیم کند.

بر اساس این گزارش،علیجان شمشیربند که به ظاهر تعاملی مناسب با رسانه ها دارد نتوانست این تعامل را در عمل به خوبی به نمایش بگذارد و همین موضوع باعث ضعف بزرگی در عملکرد این مدیر می باشد.

برخی از سایت ها مانند خزرخبر که همواره جلسات شورا را در طی چندین سال بدون سانسور و به صورت ویژه پوشش می داده اند طی ماه های اخیر و با تغییر مسئول روابط عمومی این شورا که صرفا یک سرپرست بیش نیست،از دعوت به جلسات منع شده و به جلسات شورا دعوت نمی شوند.

سرپرست روابط عمومی شورا که در طی تصدی این مسئولیت بیشترین انتقادهای منطقی و شدید را حتی از برخی از اعضای شورا به خاطر تبعیض در انعکاس اخبار اعضای شورا دریافت داشته ،در اقدامی دیگر با دعوت گزینشی از رسانه های همسو و غیر منتقد،نشان داد که رییس شورا عملا با این تغییر خواسته تا هم برخی از اعضای شورا را که هم فکر رییس شورا نمی باشند تحریم خبری نماید و هم رسانه های منتقد را از شورا دور نماید.

نکته قابل توجه این می باشد که رییس شورا یا نمی داند و یا نمی خواهد بداند و یا اینکه می داند اما خود را در پشت سرپرست روابط عمومی پنهان می کند تا برخی از اعضای منتقد خود در شورا و همچنین رسانه های تاثیر گذار منتقد را از گردونه فعالیت های سازنده دور کند که مطمئنا این عملکرد غیر معمول و غیر منطقی تاثیر بدی در انتخابات بعدی شورای شهر برای رییس شورای فعلی خواهد داشت.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :