آخرین عناوین

شنبه 27 تير 1394-23:29 کد خبر:14540

مدیرکل گردشگری مازندران اعلام کرد:

آمار گردشگران ورودی به مازندران بیشتر از پیش‌بینی‌ها است/آمادگی کامل جهت پذیرایی از مسافران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اعلام اینکه یش‌بینی ما بر اقامت 3 میلیون نفرشب در تعطیلات عید فطر بود، گفت: به نظر می‌رسد آمار گردشگران ورودی به مازندران بیشتر از پیش‌بینی‌ها است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،دلاور بزرگ‌نیا ، با اشاره به اینکه شب گذشته بیش از یک‌میلیون و 100 هزار نفر شب اقامت در استان داشتیم، اظهار کرد: در دو روز اخیر حدود 2 میلیون نفرشب اقامت در استان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی ما بر اقامت 3 میلیون نفرشب در تعطیلات عید فطر بود، افزود: اما به‌نظر می‌رسد آمار گردشگران ورودی به مازندران بیشتر از پیش‌بینی‌ها است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه از تجربه سال گذشته هم استفاده کردیم تا در پذیرایی از گردشگران، غافل‌گیر نشویم، خاطرنشان کرد: پلیس راهور هم نقش مهمی در روان‌سازی ترافیک در محورهای مازندران دارد و در بحث ساحل هم جدای از افزایش تعداد ناجیان غریق در سواحل، داوطلبان هلال‌احمر و نیروی انتظامی هم به کمک ما آمدند و نیروهای خود را در سواحل مستقر کردند.

این مسئول با بیان اینکه دریا در چند روز اخیر طوفانی بود و تاکید جدی داریم که مردم و گردشگران در صورت دیدن پرچم سیاه در دریا، به هیچ وجه از دریا استفاده نکنند، تصریح کرد: هر چند که می‌دانیم گردشگران با علاقه به دریا به مازندران سفر کرده‌اند اما چون نمی‌خواهیم با خاطره بد، مازندران را ترک کنند به همین دلیل مجدد تاکید داریم در هوای طوفانی از دریا استفاده نشود.

بزرگ‌نیا با اشاره به فعال بودن کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران و استقرار این ستاد در استان، ادامه داد: چند گروه را برای نظارت و بازرسی اسکان و پذیرایی گردشگران به محورهای استان اعزام کردیم و با افزایش میزان گردشگران نسبت به سال گذشته، خدمات ارائه شده هم افزایش و ارتقا یافته است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط جوی پیش‌بینی کردیم که آموزش و پرورش هم با تعداد مدارس بیشتری به اسکان مسافران بپردازد، گفت: چون پیش‌بینی کردیم که تعدادی از گردشگران در کمپ‌ها استقرار یابند و از سویی هم هوای بارندگی مازندران را داشتیم، مدارس بیشتری برای اسکان گردشگران آماده شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :