آخرین عناوین

دوشنبه 29 تير 1394-7:59 کد خبر:14544

معاون استانداری مازندران اعلام کرد:

سیل مازندران کشته نداشت / کوهنورد ترکیه‌ای در قله دماوند نجات یافت

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: با وقوع سیل روز گذشته مازندران تاکنون هیچ کشته‌ای گزارش نشد.


به گزارش خزرخبر،علی نبیان با اعلام اینکه با وقوع سیل از روز گذشته تاکنون کشته‌ای در مازندران گزارش نشده است، اظهار کرد: دیروز کوهنورد ترکیه‌ای در قله دماوند دچار مشکل شد که نیروهای امدادی نسبت به زنده بودن وی اطلاعات کسب کرده و در سلامت کامل نجات یافت.

وی با اشاره به اینکه دو گروه پنج‌نفره کوهنورد در منطقه پلور دچار مشکل شدند که نیروهای امدادی در حال پیداکردن این دو گروه هستند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اعلام اینکه با وقوع سیل در استان تاکنون هیچ کشته‌ای گزارش نشده است، اضافه کرد: با بارش شدید باران سیلاب، ریزش کوه و رانش را در مازندران داشتیم اما خسارت جانی اعلام نشد.

این مسئول درباره مسدود شدن محور کندوان، گفت: محور کندوان با وجود بارندگی از بالادست منجر به رانش شد و در قسمت آزادراه مسدود است.

نبیان با بیان اینکه نیروهای راهداری و امدادی در همه بخش‌ها در حال بازگشایی مسیر هستند، تصریح کرد: محور هراز هم با توجه به بارندگی روز گذشته منجر به ریزش کوه شد که امروز هم در چند نقطه با ریزش مجدد کوه مواجه بودیم.محور هراز با فعالیت نیروهای راهداری و امدادی در حال بازگشایی است.

معاون عمرانی استاندار مازندران محور سوادکوه هم در مسیر دوآب دو تا سه مرحله ریزش کوه و رانش مسیر مواجه بودیم، خاطرنشان کرد: با شست‌وشوی مسیر از سوی شهرداری پل‌سفید و زیرآب تردد در یک محور به‌صورت رو در رو در حال انجام است.

این مسئول گفت: تلاش همه مسئولان امدادی، استانداری، راهداری و هلال‌احمر بازگشایی مسیرهای سیل‎زده و تردد مسافران و جریان ترافیک در محورهای مواصلاتی مازندران است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • +عرشيا
    سه شنبه 30 تير 1394-5:6


    الحمدا... درساري با اقدامات به موقع وزيربنايي شهرداري مهدی عبوری تلفات مالي وجاني نداشتيم
    شهردار مرکز استان از زمانیکه مسئولیت امور شهر را عهده دار شد اولین پروژه ای که در الویت کار شهرداری قرار داد بحث مهار و هدایت آب های سطحی و رفع آبگرفتگی و آب ماندگی سطح شهر در شرایط بحرانی بود بلافاصله تشکیل کارگروههای مهندسین و متخصصین با مطالعات کامل در اولین فاز این پروژه ها دستور احداث سیزده پروژه عظیم احداث کانال هدایت آب های سطحی شهررا در مناطقی چون بلوار جام جم – کوی دولت – بلوار آزادی – بلوار پاسداران ، کوی کارمندان – خیابان شهید رستمی – کوی حضرت محمد رسول الله – کوی مخلوقی – خیابان شهید اندرخورا – کوچه شهید مسکار از بلوار ارتش – شهرک امام حسین (ع) – کوچه کوثر از خیابان شفا – بلوار دریا – شهرک ارم – کوچه عدالت از سروینه باغ – کوچه مهر از خیابان شفا – میانگذر شمالی – ابتدای خیابان نهضت – مسیر اسپیورد به دخانیات – کوچه بیست و پنجم خیابان 22 بهمن – کوچه قرجه از سلمان فارسی – شهرک جوان از کمربندی غربی – کوچه مردانشاهی از سلمان فارسی – کوچه ایثار – کوچه ندافی از خیابان معلم – کوچه شهید قربانی – جاده قدیم میانرود – خیابان شهید رشیدی – کوچه قمربنی هاشم از بلوار فرح آباد – کوچه بنفشه – کوی پاسدار از بلوار پاسداران – باغ صفدری – کوی بوستان از بلوار پاسداران – کانال جنب سپاه کربلا – طبیعت 2 از کمربندی غربی – کانال بلوکی سپاه – کوچه اعتماد – کوچه احد از بلوار طالقانی – خیابان غفاری از بلوار کشاورز – کوچه مسلمی از بلوار کشاورز – کوچه صنعتگران از کمربندی غربی - کوچه شهید صدرایی از کوی ابوالفضل و .... را در دستور کار قرار داد در کنار این اجرای پروژه ها ، ستادهای مبارزه با حوادث غیرمترقبه و مبارزه با آبگرفتگی و هدایت آب های سطحی شهر با بسیج همه امکانات و تجهیزات شهرداری جهت یاری رساندن به شهروندان در شرایط بحرانی آماده ارائه خدمت بوده و هستند