آخرین عناوین

سه شنبه 30 تير 1394-23:7 کد خبر:14547

هیات ورزشی بد قول و پر ادعا!!!!!

عجایب هیات والیبال مازندران تمامی ندارد / از انتصاب یک نفر در چند پست تا عدم پرداخت مطالبات عکاسان !

قول ها و ادعاهای هیات والیبال مازندران اجرایی نشد.


به گزارش خزرخبر،این مسابقات که قرار بود با حضور تیم های زیر بيست و سه سال های قزاقستان،هند،پاکستان و ایران برگزار شود با انصراف دو تیم خارجی همراه شد تا از همان اول مشخص شود که سطح این مسابقات بیشتر داخلی است تا خارجی.

پس انصراف تیم های پاکستان و هند، فدراسیون تصمیم گرفت تیم های ملی (ب) و تیم ملی جوانان را راهی این بازی ها کند و جالب اینکه تیم ملی (ب) را با نام مازندران به بازی ها فرستاد تیمی که تنها از یک مازندرانی در ترکیبش سود میبرد یعنی علی شفيعي.

متاسفانه هیئت والیبال استان حتی نتوانست تیمی بومی از مازندران را راهی این بازی ها کند تا اختیار عمل هیئت استان کاملا مشخص شود.

حالا ماه ها از بازی های تبلیغاتی آسیای میانه ساری گذشته ولی خبرهاي رسیده حاکی از این است که هیئت والیبال استان حق و حقوق مربوط به عکاسان این بازی ها را که از قبل مشخص شده بود را پرداخت نکرده است.

در حالی که مسئولان این هیات قبل از برگزاری این مسابقات با وعده وعید های فراوان خواستار کمک از خبرنگاران و عکاسان ورزشی و غیر ورزشی استان بودند بعد از گذشتن خر هیات والیبال استان از پل بازی های مثلا آسیایی ؛ قشر مظلوم خبرنگار و عکاسان را فراموش کردند !

حال که خواسته یا ناخواسته هیئت استان این هزینه سنگین را برای انجام این بازی ها کرده است بد نیست آقای تقوی توضیح دهد که چرا حقوق ناچیز عکاسان را پرداخت نکرده است.

به راستی که آیا رقمی که خود هیئت تعهد به پرداخت آن را پذیرفته برای آقای تقوی و همکارانشان سنگین است؟!!!

استان والیبال خیز مازندران از دیرباز دارای ملی پوشان زیادی بوده است که حالا دارای وجه بسیار خوبی در والیبال کشور هستند و به خوبی می توانند به والیبال استان کمک کنند اما متاسفانه امروز جای خالی آنان به خوبی حس میشود،از همین رو به انتخاب اولادی به عنوان دبیر هیئت والیبال استان می رسیم.

 وی سابقه حضور در تیم ملی را هم به عنوان بازیکن داراست و از پیشکسوتان مازنی در این رشته به شمار میرود که انتخاب وی را به فال نیک می گیریم،اما در خبر ها شنیدیم که اولادی به عنوان مدیر تیم های مازنی انتخاب شده است که این انتخاب خود جای تامل دارد که آیا واقعا تا این حد با کمبود نیرو در استان مواجه هستیم که به یک شخص باید چندین سمت دهیم؟!!

یکی دیگر از انتقادات بر هیئت والیبال استان تست گیری از بازیکنان نوجوان استان در چالوس است که وقتی به لیست منتشر شده نگاه می کنیم به خوبی متوجه میشویم که برخی مربیان خاص شاگردان خود را به این تیم تحمیل کرده اند،لذا نویسنده مطلب طی تحقیق متوجه شده که چندین بازیکن با استعداد از این لیست جا مانده اند،یکی دو تن از بازیکنان جا مانده از تیم هیئت والیبال استان مازندران خیلی زود به دعوت مربیان تیم استان تهران به این تیم پیوسته اند که جای تاسف دارد.

همه این انتقادهاي ما فقط و فقط برای رشد والیبال مازندران و روشن نمودن خیلی از چیزها برای اذهان عمومی است که ای کاش نکات مطرح شده در این مطلب مورد توجه هیئت والیبال استان قرار گیرد.

جواد نیک پرور

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :