آخرین عناوین

چهارشنبه 14 مرداد 1394-17:46 کد خبر:14600

رئیس اتاق بازرگانی مازندران :

باید به رسانه ها توجه ویژه شود/حمایت ویژه از رسانه ها توسط اتاق بازرگانی مازندران

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع‌، معادن و کشاورزی مازندران گفت:هر تکلیفی که نسبت به رسانه ادا می‌کنیم در شأن این قشر نیست و ما به اندازه توان اتاق بازرگانی، در ارتقای جایگاه خبرنگاران تلاش می‌کنیم.


به گزارش خزرخبر، عبدالله مهاجر در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد، با اشاره به اینکه اصحاب رسانه را باور داریم، اظهار کرد: امکان دارد جایی گلایه‌هایی هم نسبت به فضای رسانه‌ای وجود داشته باشد و این گلایه‌ها و نمره بیست متعلق به همه نیست و می‌توانیم در کنار هم ضعف‌ها را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه در جلساتی که رسانه‌ها حضور دارند، ما هم در کنار این قشر قرار داریم و رسانه‌ها نیاز به حمایت جدی‌تری دارند، افزود: هر تکلیفی که نسبت به رسانه ادا می‌کنیم در شأن این قشر نیست و ما به اندازه توان اتاق بازرگانی، در ارتقای جایگاه خبرنگاران تلاش می‌کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع‌ معادن و کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه جایگاه رسانه هنوز تعریف نشده است، گفت: تکریم از رسانه در جایگاه خود قابل توجه است اما نیاز داریم که به این قشر توجه بیشتری شود.

این مسئول با بیان اینکه اگر از خبرنگاران قدردانی می‌کنیم، مطالبه‌ای از این قشر نداریم، تصریح کرد: همه باید سربازان خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و در مسیر توسعه کشور گام برداریم.

مهاجر با اشاره به اینکه منعکس کردن واقعیت‌ها می‌تواند به مسیر توسعه استان کمک کند، ادامه داد: هیئت رئیسه جدید اتاق درباره سفرهای خارجی و همراهی خبرنگاران، تصمیم‌گیری جدیدی ندارد و کارگروه رسانه که در گذشته در این زمینه فعال بود به کار خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه در برخی کارگروه‌ها مسئولیت مستقیم نداریم تا از حضور خبرنگاران استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: در جایی که اتاق بازرگانی مازندران، مسئولیت کارگروه را بر عهده دارد تاکید می‌کنیم که خبرنگاران حضور یابند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع‌، معادن و کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه برخوردی که روز گذشته در سفر وزیر کشاورزی عراق به مازندران، با خبرنگاران صورت گرفت را نمی‌پذیریم، اظهار کرد: اگرچه آنها هم حرفی برای گفتن دارند اما این برخورد به هر دلیلی، نادرست است و نمی‌توان مهمان دعوت کرد و بعد با بی‌احترامی با مهمانان مواجه شویم.

این مسئول با بیان اینکه به یقین مسئولان وزارت کشاورزی عراق در این برخورد نقشی نداشتند، افزود: شاید چون اخبار مربوط به بیماری مرغ، به پای اصحاب رسانه نوشته شد و تصور بر این است که رسانه با پخش اخبار نادرست در این حوزه، سبب متضرر شدن مرغداران شده است، از حضور خبرنگاران در آن نشست ممانعت کرده‌اند.

مهاجر با اشاره به اینکه برخی رسانه‌ها هم در سفر استاندار مازندران به قزاقستان، بداخلاقی کردند و آن سفر از دو ماه قبل برنامه‌ریزی شده بود و استاندار باید حضور می‌یافت، گفت: رسانه باید تکلیف درست خود را انجام دهد و سوژه به دست کسی ندهد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :