آخرین عناوین

يکشنبه 18 مرداد 1394-22:33 کد خبر:14615

فرماندار میاندورود:

اطلاع رسانی ریشه در اسلام دارد/نگرش سیاسی شهدا فقط رهبری بود

فرماندار میاندورود گفت:اطلاع رسانی و خبرنگاری،ریشه در اسلام دارد.


به گزارش خزرخبر، نشست خبری ارسطو قادری در نشست جالب توجه با رسانه ها به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار افزود: این ایام متعلق به خبرنگاران است و مثل همیشه آماده ایم تا انتقادات و نظرات این قشر را دریافت کنیم.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار ، افزود : نشست های خبری معمولا به صورت ارائه گزارش عملکرد از سوی مدیران برگزار می شود ولی امروز آماده ایم تا حرف دل خبرنگاران را بشنویم.

قادری خاطر نشنان کرد : مدیران در تمام روزهای طول سال صحبت می کنند و میخواهیم امروز این فضا در اختیار اصحاب رسانه قرار بگیرد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان میاندورود با تاکید بر اینکه همه ایام را باید به نام خبرنگار نامگذاری کرد ، اظهار داشت : یاد شهید تبریزی شهید شاخص خبرنگاران که اهل شهرستان جویبار هستند را گرامی می داریم.

قادری تصریح کرد : این روزها همه مردم منتظر شهدای غواص عزیزترین و با ارزش ترین شخصیت های الهی، هستند تا به گرمی از آنها استقبال کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدای غواص عطر خاصی به شهرهای مازندران داده اند افزود : به عنوان عضو کوچکی از رزمندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ، سر تعظیم در برابر شهدای عزیز فرود می آورم.

قادری با بیان اینکه شهدا برای دفاع از حوزه های مختلف رفتند و نگرش سیاسی آنها فقط خط رهبری بوده است اظهار داشت : متاسفانه امروز بعضی ها از تغییرات اجتماعی هراس دارند و با شیطنت کردن و فریب دادن مقابله می کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان میاندورود تصریح کرد : تغییرات اجتماعی باید در قالب جمهوری و اسلامی و به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) نواندیش ترین فرد جهان در عصر خود بودند ، ادامه داد : شهدایی که رفتند به تغییرات اجتماعی اعتقاد داشتند.

قادری تصریح کرد : امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بزرگترین عرصه دیپلماسی از طریق گفتمان امام خمینی (ره) و با تعامل و گفتگو به پیروزی دست یافت.

فرماندار میاندورود با بیان اینکه خبر رسانی و قلم زدن ریشه در دین اسلام دارد ، اظهار داشت : به پیامبر اسلام گفتند بخوان و تبلیغ کن نه اینکه شمشیر به روی مردم بکش لذا از ابتدا اسلام به گفتگو و تعامل تاکید داشته است.

وی افزود : به اصحاب رسانه اعتقاد داشته و قبول دارم که در حق خبرنگاران و اصحاب قلم کم لطفی می شود.

قادری با تاکید بر اینکه خبرنگاران در جوامع مختلف ، جایگاه ویژه ای دارند ، گفت : خبرنگاران یکی از ارکان مهم دموکراسی محسوب می شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان میاندورود ادامه داد : خبرنگار باید آزاد و نوگرا باشد تا مطالبات مردم را به راحتی پیگیری کند.

فرماندار شهرستان میاندورود با تاکید بر اینکه حضرت امام (ره) با نواندیشی و نوگرائی از اسلام دفاع کردند‌، اظهار داشت : خبرنگاری موفق است که ایمان و تعهد را در قلم هایش لحاظ کند.

وی ادامه داد : خبرنگاری که با اعتقادات دینی قلم می زند ، میتواند جلوی انحرافات را بگیرد.

قادری با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید در مسیر فعالیت هایشان اخلاق را رعایت کنند ، افزود : اخلاق خبرنگاری در عرصه اطلاع رسانی بسیار مهم است که متاسفانه در بعضی رسانه ها اخلاق رعایت نمی شود و خوب را به صورت بد می نویسند.

فرماندار میاندورود با اشاره به اینکه بعضی خبرنگارنماها با اختلاف پراکنی به دنبال نان می روند ، تصریح کرد : بدترین شرایط برای یک خبرنگار موفق و اخلاق مدار آنجاست که مورد بی مهری یک مسئول قرار می گیرد.

وی افزود : نقد سازنده می تواند باعث شادابی و توسعه کشور شود.

قادری با اشاره به مطالب تخریبی بعضی رسانه ها علیه تیم مذاکره کننده  هسته ای  و اینکه این رسانه ها در برابر خواسته مردم ایستادند ، اظهار داشت : بعضی قلم ها بر خلاف منش خبرنگاری است.

فرماندار میاندورود تصریح کرد : با اعتقاد به تاثیر قلم خبرنگاران در جهت توسعه شهرستان میاندورد در کنار اصحاب قلم می نشینم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :