آخرین عناوین

جمعه 23 مرداد 1394-21:28 کد خبر:14629

اظهارات جدید نماینده مردم ساری در مجلس:

تصمیم بر بداخلاقی انتخاباتی ندارم/انتقاد از صدا و سیما /استاندار نمره قبولی گرفت

نماینده مردم ساری و میاندورود گفت :استقبال افراد زیادی جهت کاندیدا شدن در انتخابات مجلس باعث خوشحالی است.

 


به گزارش خزرخبر،سید رمضان شجاعی کیاسری در نشست با رسانه های مازندران افزود:جریان های سیاسی بر اساس منش و  روش سیاسی خودشان باید شکل بگیرند .

شجاعی تصریح کرد : معتقد هستم جریان های تند اصلاح طلب و اصولگرا در مجلس آینده جائی ندارند .

نماینده مردم ساری در مجلس با تاکید بر اینکه  در انتخابات مجلس آینده شاهد 3 لیست اصلاح طلب ، اصولگرا و اعتدالگرایان خواهیم بود ، عنوان کرد : به نظر بنده گروه اعتدال گرا پیروز مجلس آینده خواهند بود.

شجاعی ادامه داد : توقع می رود مجلس آینده از نمایندگانی با دیدگاه کارشناسی تر تشکیل شود و نمایندگان افراطی جائی در آن نداشته باشند.

وی با بیان اینکه نگاه سیاسی می تواند در استان مازندران موثر باشد ، اظهار داشت : برای اولین بار در انتخابات آینده شاهد همزمانی مجلس شورای اسلامی و خبرگان خواهیم بود که می تواند تداخل ها و مشکلات اجرائی را به همراه داشته باشد.

شجاعی تعدد کاندیداها در حوزه ساری و میاندورود را بالندگی سیاسی در این شهرستان ها دانست و  افزود : هر شخصی که از سوی مردم انتخاب شود بهترین خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه بنای کارهای تبلیغاتی را بر بد اخلاقی و بد عهدی نخواهد گذاشت ، تصریح کرد : اینکه دوستان تنور انتخابات را داغتر می کنند قابل تقدیر است.

نماینده مردم ساری با اشاره به سیل اخیر و برگزاری جلسه مجمع نمایندگان شمال کشور ، گفت : باید با دستگاه هائی که با اقدامات خلاف قانون زمینه ساز ایجاد سیل شدند برخورد شود و اجرای بد قوانین،سلیقه ای عمل کردن،صدور مجوز های غیر قانونی از عوامل اصلی خسارت زیاد سیل بوده اند.

شجاعی اظهار داشت : امیدواریم با حضور سرمایه گذاران خارجی و جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی شاهد کاهش مشکلات بیکاری و اشتغال باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم از نماینگان مجلس اقدامات تبلیغاتی را نمی پذیرند ، افزود : در یک هفته منتهی به انتخابات ، کارهای تبلیغاتی را ارائه خواهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه در مجلس دوره گذشته ، خارج شدن پادگان ها از داخل شهر تصویب شده بود ، عنوان کرد :  پادگان ساری به مجموعه فرهنگی مانند مجموعه امام اصفهان تبدیل خواهد شد.

شجاعی با اشاره به حمایت از شهردار ساری برای اجرائی کردن برنامه های عمرانی ، افزود : ساری تا 6 ماه آینده به قطب گردشگری شمال کشور تبدیل خواهد شد.

نماینده مردم ساری در مورد عملکرد شهردار ساری گفت : خدماتی که توسط مهدی عبوری به مردم ساری ارائه شد ، پس از انقلاب بی نظیر بوده است.

شجاعی عنوان کرد : بنرهای نصب شده در جهت تجلیل از شهردار ساری پاسخگوی تلاش های وی نیست.

وی با اشاره به شکایت اخیر احمدی نژاد از جهانگیری معاون اول دولت ، افزود : احمدی نژاد چون نمی توانست از روحانی به دلیل ایجاد چالش های مختلف ، شکایت کند از معاون وی شکایت کرد که بنده این موضوع را یک سیاسی باری در آستانه انتخابات می دانم.

نماینده مردم ساری و میاندورود با تاکید بر اینکه در گذشته بنده را سلطان عزل و نصب ها می دانستند ، اظهار داشت : برای حل مشکلات مردم نیاز به مدیران توانمند در دستگاه های اجرائی داریم لذا وقتی ببینیم مدیری ضعیف کار می کند به وزیرش تذکر می دهیم.

وی عملکرد استاندار فعلی مازندران را مطلوب توصیف کرد و افزود :‌ به عملکرد ایشان نمره قابل قبولی می دهم و از ایشان بابت عملکردشان تشکر می کنم.

شجاعی با اشاره به اینکه عملکرد مدیرکل جدید صدا و سیمای مازندران به دلیل اینکه زمان زیادی از حضورش نمی گذرد قابل نقد نیست ، گفت : با ادامه این روند آینده خوبی را برای صدا و سیما متصور نمی شوم.

نماینده مردم ساری تاکید کرد : افکار عمومی این را می پذیرد که صدا وسیما باید بی طرف باشد ولی برجسته کردن نظرات مخالفین مذاکرات هسته ای  شایسته نیست.

وی ادامه داد : نگاه صدا و سیما باید بی طرفانه باشد ولی از مخالفین مذاکرات هسته ای در تلویزیون بیشتر از موافقین آن استفاده شده است.

شجاعی در مورد انتخاب مدیر غیربومی برای مدیریت صدا و سیمای مازندران گفت :‌ اگر مدیر بومی انتخاب می شد بهتر بود.

نماینده مردم ساری با تاکید بر اینکه نگاه تلافی جویانه بر اصحاب رسانه پذیرفتنی نیست ، اظهار داشت : رسانه ها نماینده افکار مردم هستند.

وی با انتقاد از بعضی رسانه های تخریبی ، اظهار داشت : بعضی رسانه ها خودشان را می فروشند تا پول بیشتری به دست آورند.

شجاعی ادامه داد : بعضی کامنت های درج شده در بعضی سایت ها حاوی توهین به نمایندگان و مدیران کل است که این خلاف قانون می باشد.

نماینده مردم ساری با تاکید بر اینکه کارخانجات کشور با توجه به تحریم های متعدد با مشکلات متعددی رو به رو شدند ، افزود : حداقل از مدیران انتظار می رود ابزار روی میز آنها از تولیدات داخلی باشد.

شجاعی ادامه داد :‌ به زودی وزرای علوم ، فرهنگ و ارشاد ، صنعت و معدن و آموزش و پرورش برای توسعه صنایع چوب و کاغذ مازندران به این استان سفر خواهند کرد.

نماینده ساری در مورد انتقاد های دولت فعلی از دولت قبل اظهار داشت : همانطور که احمدی نژاد خرابی ها را گردن دولت آقای خاتمی انداخت ، دولت روحانی نیز از دولت قبل انتقاد می کند که این رفتارها پسندیده نیست.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :