آخرین عناوین

جمعه 23 مرداد 1394-21:35 کد خبر:14630

انتخابات حزبی دیگر در مازندران:

انتخاب روسای کمیته های جبهه اصلاحات مازندران

رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان مازندران انتخاب گردید .


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر ،مهدی احمدی فولادی به ریاست کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان مازندران انتخاب گردید .

جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان مازندران با دستور تشکیل و انتخاب اعضای هییت رییسه کمیته های مختلف برگزار گردید که در نهایت این انتخابات برای سه کمیته  انتخابات ، سیاسی  و مالی و پشتیبانی انجام پذیرفت و همچنین انتخابات کمیته امور شهرستانها به جلسه بعدی شورا موکول شد .

در انتخاب کمیته انتخابات  که بر خلاف سایر کمیته ها با عضویت همه اعضای شورا تشکیل میگردد و دارای 5 عضو هییت رییسه میباشد، بر اساس تبصره 2 ماده 3 آیین نامه دبیر این کمیته همان دبیر دائمی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران مصطفی سوادکوهی میباشد .

اما برای ریاست این کمیته که با اعلام کاندیداتوری مهدی احمدی فولادی به نمایندگی انجمن اسلامی معلمان و اسفندیار عشوری به نمایندگی حزب کارگزاران سازندگی انجام پذیرفت ، پس از شمارش آراء  مهدی احمدی فولادی با اخذ حداکثر آراء به ریاست کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران انتخاب گردید . برای سه نفر باقیمانده هیات رییسه کمیته مذکور نیز به ترتیب آقایان رحیمی و گلعلیزاده و خانم کاشی به عنوان قائم مقام، سخنگو و خزانه دار انتخاب شدند .

در کمیته سیاسی نیز به ترتیب آقایان قاسمی ، ستاری و قمی به عنوان رییس ، قائم مقام و دبیر انتخاب گردیدند .

در کمیته مالی و پشتیبانی نیز آقایان ناییج پور و نصرالله دریابیگی به ترتیب به عنوان رییس و قائم مقام انتخاب شدند .

انتخابات هییت رئیسه کمیته امور شهرستانها به جلسه بعدی موکول شد

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :