آخرین عناوین

سه شنبه 3 شهريور 1394-9:35 کد خبر:14661

شهردار ساری در آیین بازگشایی پادگان سابق:

باغ موزه ایرانی هدیه ولایت به ملت است / مردم از اسناد خروج پادگان مطلع می‌شوند

شهردار ساری با اعلام اینکه با موافقت رهبری خروج پادگان از داخل شهر انجام شد، گفت: باغ موزه ایرانی هدیه ولایت به امت است.


به گزارش خزرخبر، مهدی عبوری شامگاه یک‌شنبه در نخستین روز از هفته دولت و جشن ولادت امام رضا (ع) که هم‌زمان آیین بازگشایی پادگان ساری و تبدیل آن به باغ موزه ایرانی انجام شد در جمع مردم مرکز مازندران اظهار کرد: سه سال پیش اعضای شورای اسلامی شهر با اعتماد به من لباس خدمت در کسوت شهرداری مرکز مازندران را به تن کردم.

وی افزود: فارغ از طعنه‌‌زنی طعنه‌زنان و شبهه‌افکنی شبهه‌افکنان که در پی القا این بودند که لباس شهرداری بر تن این جوان گشاد است در آغازین روز مدیریت شهری با تشکیل اتاق فکر در عرصه مدیریت شهری به‌دنبال آسیب‌شناسی معضلات این شهر بزرگ بودم تا با رفع آن آرزوی دیرینه مردم ساری که خروج پادگان از مرکز شهر است میسر شود.

شهردار ساری با بیان اینکه از همان ابتدای کار پیگیر بودم تا با خروج مرکز نظامی از داخل شهر پادگان ارتش به مرکز تفریحی برای مردم شهر ساری تبدیل شود، بیان کرد: مکاتبات زیادی با سران قوای کشور و ارتش انجام شد که با سه سال پیگیری و در برخی مواقع با مناقشات به‌طول انجامید.

این مسئول با اشاره به اینکه بار دیگر خادمان شهر شما به وعده خود عمل کردند، گفت: قول می‌دهم به‌زودی اسناد خروج طرح پادگان را که از سال 68 کلیدش زده شد در اختیار مردم ساری قرار دهم.

عبوری با بیان اینکه انتظار من از مردم ساری مطالبه‌گری و حمایت از خادمان امور شهری است، افزود: با برداشته شدن تحریم‌ها سرعت توسعه در کشور شتاب گرفت و نیاز داریم مردم با هم‌دلی و اتحاد در کنار هم باشیم.

وی با اعلام اینکه ساری در مسیر توسعه قرار گرفت و رو به پیشرفت است، اظهار کرد: باید آگاه باشیم عده‌ای می‌خواهند این شادی را به کام شما تلخ کنند و در پی تخریب مدیریت شهری هستند.

شهردار ساری ادامه داد: مطمئن هستم افرادی که نمی‌خواهد ساری پیشرفت کند در سیل خروشان فهم شما غوطه‌ور می‌شوند و در آینده ساری پرافتخار از این افراد هیچ اثری پیدا نمی‌کنید.

این مسئول با اشاره به اینکه این دستاوردهای شهرداری ساری نقطه پایانی ندارد و در آغاز راه قرار دارد، افزود: در سایه تلاش مضاعف و صادقانه برنامه‌‌های شهرداری و شورا برگرداندن آسایش اجتماعی به مردم ساری است.

عبوری همدلی مردم ساری با مسئولان را مورد تاکید قرار داد و گفت: مسیر توسعه هدفمند و پایدار توسط خادمان شما در شورای شهر و شهرداری ترسیم و در حال اجراست.

وی با بیان اینکه دغدغه نماینده ولی‌فقیه در مازندران انتقال پادگان از داخل شهر ساری بود، بیان داشت: نمایندگان پیشین مردم در مجلس شورای اسلامی از سال‌ 88 مصوبه خروج پادگان از داخل شهر را تصویب کردند و قدردان زحمات نمایندگان مردم ساری در اجرای این طرح هستیم.

شهردار ساری با اعلام اینکه باغ موزه ایرانی هدیه ولایت به امت است، خاطرنشان کرد: اگر موافقت رهبری نبود خروج پادگان از داخل شهر انجام نمی‌شد.

این مقام مسئول با اعلام این خبر مبنی بر اینکه هفته‌های آینده مقام معظم رهبری به مازندران سفر می‌کنند، بیان کرد: به‌خاطر لطف و عنایت رهبری که در این راستا به مردم مرکز مازندران داشتند باغ موزه ایرانی به بوستان ولایت نام‌گذاری می‌شود.

عبوری با اشاره به اینکه اگر حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در مازندران نبود برگزاری این‌گونه مراسم به شهرداری داده نمی‌شد، افزود: نمی‌خواهیم هفته دولت به کام دولتمردان تلخ شود و لازم است مطرح شود که مردم ساری نیازمند توجه ویژه دولتمردان به مرکز مازندران هستند.

وی با بیان اینکه صدای مردم ساری باید به پایتخت برسد، تصریح کرد: دولتمردان قول‌هایی که برای جبران عقب‌ماندگی 30 ساله مرکز مازندران دادند عمل کنند.

عبوری در پایان گفت: فصل اعتبارات است امیدواریم دولتمردان این بار به وعده خود عمل کنند و جلوی مردم ساری روسفید شوند.

این مراسم با حضور نماینده ولی‌فقیه در مازندران، مسئولان استانی و شهری در محل پادگان قدیم و باغ موزه ایرانی جدید برگزار شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :