آخرین عناوین

چهارشنبه 4 شهريور 1394-0:9 کد خبر:14667

اقدام جهادی دیگر از شهردار ساری:

مهاجرت شهردار ساری از ساختمان امارت/تحویل پروژه منحصر به فرد در 45 روز

شهردار ساری جهت انجام پروژه ای 45 روزه،از ساختمان عمارت مهاجرت می کند.


 اقدام جهادی دیگر از شهردار ساری:

مهاجرت شهردار ساری از ساختمان امارت/تحویل پروژه منحصر به فرد در 45 روز

 شهردار ساری جهت انجام پروژه ای 45 روزه،از ساختمان عمارت مهاجرت می کند.

 به گزارش خزرخبر،مهدی عبوری در مصاحبه اي با برشمردن پروژه هاي عظيمي كه در دست اجرا مي باشد تأكيد كرد :در سايه مديريت منسجم؛ افزايش توانمندي ها و همدلي ها هر پروژه اي جايگاه خود را دارد و باعث به سايه رفتن پروژه هاي ديگر نمي شود .

 وی ضمن بيان اينكه اگرچه شهر و شهروندان اين روزها تحت تأثير تحويل پادگان سابق به شهرداري و به تبع آن تحقق روياي ديگري هستند اما شهرداري مانند گذشته با قدرت در حال اجراي پروژه هاي عمراني مي باشد گفت : با ايجاد تحولات بنيادين در شهرداري و افزايش توانمندي هاي علمي در كنار بهره گيري از پيشرفته ترين امكانات سخت افزاري اين دستگاه به چنان مرحله اي از رشد و توانايي رسيده است كه همزمان چندين پروژه بزرگ را مديريت كرده و بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده آنها را پيش مي بريم .

وي با برشمردن برخي از اين پروژه ها كه هريك از آنها مي تواند تمام ظرفيت هاي يك شهرداري بزرگ را درگير خود كند افزود : پروژه هايي مانند پارك جنگلي ، كوهستاني سكوتپه ؛ بزرگراهي به موازات بلوار كشاورز ؛ فاز دوم پارك ملل و زيرگذر ميدان فرح آباد ؛ كارهاي عظيمي هستند كه شهرداري ساري طبق برنامه آنها را پيش مي برد .

جوان اول شهر شش هزار ساله ساري در ادامه پروژه باغ موزه را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان كرد :همانگونه كه به شهروندان وعده دادم با استقرار در پادگان سابق، اين پروژه بزرگ را شخصاً پيگيري و مديريت مي كنم تا در همان 45 روزي كه قول دادم اين پروژه مهم را به اتمام برسانيم.

وي آنگاه فعاليت هاي فرهنگي شهرداري را مورد بررسي قرار داد و با اشاره به جشن هاي مناسبتي در سه سال اخير و نيز جشن ويژه ميلاد امام رضا كه همزمان با تحويل پادگان سابق برگزار شد گفت : جز شهرداري تهران هيچ شهري را شما نميتوانيد سراغ بگيريد كه يك شهرداري ضمن اجراي پروژه هاي عظيم عمراني به فعاليت هاي فرهنگي هم بپردازد اين از افتخارات شهرداري ساري است كه با تعامل سازنده اي كه بين خود و شوراي شهر و شهروندان ايجاد نموده مي تواند ناممكن ها را ممكن كند .

وي در پايان با بيان اين مطلب كه فراموش نكنيم ساري تا سه سال قبل درگير ابتدايي ترين و پيش پا افتاده ترين مسائل و مشكلات شهري بود تاكيد كرد : اما اكنون با حمايت شهروندان و شوراي شهر همين ساري ميرود تا به قطب گردشگري تبديل شود

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :