آخرین عناوین

چهارشنبه 4 شهريور 1394-18:16 کد خبر:14672

در خانه مطبوعات مازندران چه خبر است؟!!

وضعیت نابسامان خانه مطبوعات مازندران و درگیری های ...؟!/تضییع حقوق خبرنگاران مرکز استان

وضعیت نابسامان خانه مطبوعات مازندران باعث نارضایتی و گلایه رسانه ها شده است.


به گزارش خزرخبر، جلسه اخیر تشکل خبرنگاران مازندران به درگیری لفضی شدید و در نهایت درگیری فیزیکی ختم شد.

یک منبع موثق با تائید این مطلب به رسانه ها گفت : خبرنگاران مازندرانی در صورتی از تضییع حق شان صحبت می کنند که در جلسات خودشان به یکدیگر جسارت می کنند.

وی با بیان اینکه عضو پیشکسوت این تشکل خبرنگاری که به خانه اهالی مطبوعات معروف است ، با دیدن این توهین ها جلسه را ترک کرد ، اظهار داشت : این اتفاق زشت و ناپسند در صورتی رخ داد که دو عضو این تشکل که باید از غرب مازندران می آمدند مثل خیلی از جلسات دیگر ، غایب بودند.

به هر حال انتظار می رود مدیریت فرهنگ و ارشاد استان مازندران به عنوان یک چهره فرهنگی و رسانه ای هر چه زودتر جلوی اقدامات این تشکل پر حاشیه را بگیرد.

این حواشی در صورتی به گوش می رسد که تا به امروز تکلیف کارت های هدیه گرفته شده بعضی آقایان از مدیران کل استان نیز مشخص نشده است‌!

شاید برای آنکه پی به وضعیت قرمز خبرنگاران مازندرانی ببریم لازم است یک بار  داستان «از ماست که بر ماست»  کباب غاز «سید محمد علی جمالزاده» را بخوانیم.

بر اساس این گزارش،اداره کل ارشاد مازندران برای آنکه خود را از زیر فشار انتقادهای به حق رسانه ها دور نگه دارد در اقدامی نه چندان منطقی نسبت به تعیین عجولانه رییس خانه مطبوعات و تایید انتخابات اقدام نمود که باعث بوجود آمدن حاشیه های فراوانی شده بخ طوری که هر روز خبرهای نگران کننده ای از ادامه فعالیت خانه مطبوعات مازندران به گوش می رسد.

امیدواریم اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات مازندران در سریعترین زمان نسبت به ساماندهی و رفع مشکلات داخلی خود اقدام نمایند چرا که در غیر اینصورت می توان طبق قانون،نسبت به انحلال آن اقدام نمود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :