آخرین عناوین

دوشنبه 9 شهريور 1394-9:12 کد خبر:14683

فرماندار ساری:

پیشرفت و توسعه ساری با تدبیر دولت تدبیر/ تغییر فرماندار ساری عملی نخواهد شد

فرماندار ساری اعلام کرد: دولت تدبیر وامید با تدبیر کارشناسانه به دنبال پیشرفت و توسعه ساری است.


به گزارش خزرخبر، فرماندار ساری در نشست با خبرنگاران بیان کرد: در هفته دولت امسال ، هدیه دولت تدبیر و امید به مردم ساری 126 پروژه بود.

فرماندار ساری در مورد پروژه های افتتاح شده در این شهرستان به مناسبت هفته دولت نیز گفت: راه و شهرسازی با 40 پروژه ، ‌توزیع برق با 45 پروژه  ،‌ دهیاری با 45 پروژه ، جهاد کشاورزی با 7 پروژه ، کمیته امداد با 3 پروژه و ... با اعتباری بالغ بر 54 میلیارد تومان جز اداراتی بودند که در هفته دولت به مردم مرکز استان هدیه دادند.

واحدی افزود: در سال جدید  35 میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای شهرستان ساری در نظر گرفته شده است.

نماینده عالی دولت در ساری با تاکید بر اینکه کمبود آب یکی از معضلات این شهرستان محسوب می شود ، تصریح کرد:  رویکرد ما از ابتدای فعالیت دولت بر حل مشکل آب روستائی و شهری بوده که در این راستا مجتمع آب رسانی شهید رجائی تکمیل شده است.

فرماندار ساری با بیان اینکه تا 90 درصد مشکل آب شهری ساری حل شده است ، ادامه داد: به 15 میلیارد تومان اعتبار برای احیای شبکه آب شهری ساری نیاز داریم.

واحدی با اشاره به این موضوع که خشکسالی در زمین های کشاورزی مرکز استان کمتر از حد تصور بوده است ، اظهار داشت: 45 هزار نفر در ساری در حوزه کشاورزی فعال هستند که تولید سالانه این شهرستان در سال اخیر  283هزار تن انواع محصولات زراعی و 450هزار تن محصولات باغی بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ساری ادامه داد:‌ بازار هدف یکی از مشکلات اصلی صنعت کشاورزی محسوب می شود.

واحدی با تاکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی ، افزود: دولت تدبیر و امید بر اجرای اقتصاد مقاومتی و تنظیم بازار هدف در صنعت کشاورزی تاکید داشته است.

فرماندار ساری با اشاره به ایجاد ده‌ها شغل در پروژه های افتتاح شده بخش خصوص ،‌ گفت: دولت بر حل مشکل اشتغال اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه با قلم هایشان فرصت را برای خدمتگذاری مسئولان آماده می کنند ،‌ اظهار داشت: خبرنگاران مرکز استان همواره در مراسمات مختلف حضور پر رنگ داشتند.

واحدی ادامه داد: به نظر می رسد مسئولان نتوانستند آنچه که شایسته اصحاب رسانه است ، را بر آورده کنند.

فرماندار ساری با تاکید بر اینکه خبرنگاران فعال در مرکز استان در تخریب دولت قلم نزدند ،‌ تصریح کرد: از رسانه ها انتظار می رود آنچه قانون در مورد انتخابات آتی مدنظر گرفته را اجرا و امانت گفتار و نوشتار را رعایت کنند.

وی افزود: خبرنگاران پرچم داران وادی قلم و آگاهی هستند که در اجرای منویات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور تلاش می کنند.

واحدی در مورد شایعه تغییر و انتقالش به یکی از فرمانداری های غرب استان ، گفت: این موضوع فعلاً صحت ندارد.

فرماندار ساری با بیان اینکه 900 ساعت جلسه کمیته برنامه ریزی در سال جدید برگزار شد ، در مورد پروژه تعریض جاده ساری -تاکام ،‌ اظهار داشت: استاندار مازندران و معاون عمرانی استانداری کمک کردند تا بخش زیادی از مشکلات این پروژه حل شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ساری در مورد مجتمع الماس و تخریب آن ، گفت: احکامی که از سوی قوه قضائیه صادر می شود برای ما لازم الاجراست.

وی با اشاره به افتتاح یک پروژه گردشگری بمناسبت هفته دولت در ساری ، افزود: فرهنگ استفاده از منابع طبیعی برای همه مردم ایران باید در بین ساکنین مازندران جا بیافتد ولی منافع حضور گردشگر باید به مردم استان برسد.

واحدی با بیان اینکه 3 اصل بی طرفی ،‌ امانت داری و اجرای قانون در دستور کار بنده در انتخابات آتی قرار دارد ، تصریح کرد: همانطور که دکتر روحانی تاکید کردند ، اجرای قانون برای سلامت انتخابات را مدنظر داریم.

فرماندار ساری در مورد نظارت بر واحدهای خبازی شهرستان ، گفت: با اصل برخورد با واحدهای متخلف مخالفم ولی با اصل تشویق موافق هستم.

وی در مورد ناتمام ماندن بعضی پروژه های شهر ساری نیز افزود: هم بنده و هم آقای عبوری (شهردار ساری) به دنبال این هستیم که حق مردم ضایع نشود.

واحدی اظهار داشت: 12 واحد تولیدی در ساری توسط بانک ها تملیک شد ولی تلاش داریم دوباره به عرصه تولید برگردند.

وی در مورد ساختمان جدید فرمانداری ساری نیز گفت: ادمه ساخت ساختمان جدید فرمانداری که مانند جنازه ای افتاد بود ، از الطاف دولت تدبیر و امید به مردم ساری است.

فرماندار ساری ادامه داد: مدنظر قرار دادن اتمام پروژه های نیمه تمام در ضوابط اجرائی بودجه ، نشانگر معرفت و مرام دولت تدبیر و امید است.

   

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :