آخرین عناوین

دوشنبه 9 شهريور 1394-9:50 کد خبر:14684

انتقاد شدید نماینده نور و محمودآباد از برخی مدیران:

برخی تغییرات در استان نابخردانه بوده است/ مدیران نباید پس از انتصاب سراغ ماشین و منزل بروند

نماینده نور و محمودآباد اشرافی‌گری در رفتار مدیران را فاجعه  دانست و گفت: مدیران نباید پس از انتصاب سراغ ماشین و منزل بروند، آن هم در زمانی که مردم محتاج همین 45 هزار تومان یارانه هستند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش، شورای اداری شهرستان ها در هفته های اخیر، مخصوصا در هفته دولت تریبون خوبی برای نمایندگان فعلی مجلس از مازندران شده است، نمایندگانی که حالا با تغییر دولت از نقطه اتکای روزهای انتخابات مجلس نهم فاصله گرفته اند و باید خودشان با گزارش عملکردشان معرفی کنند دست به روش های تازه ای می زنند که بعضا عجیب می نماید.

اصولگراها عموما با دست گذاشتن بر اشرافیت سعی دارند بگویند نوع زیست و مدیریت کسانی همچون احمدی نژاد را می پسندند، حال آنکه حداقل امروز برای همه روشن شده است که شیوه پوپولیستی احمدی نژاد چه عواقبی داشت.

در مازندران هنوز نمایندگان دلبسته دولت قبل کم نیستند، مقیمی؛ نماینده بهشهر ، شجاعی؛ نماینده ساری، کمال علیپور؛ نماینده قائمشهر، نجف نژاد؛ نماینده بابلسر، نیازآذری و ناصری نمایندگان بابل و فیاضی؛ نماینده نور از جمله افرادی هستند که هنوز هم سنگ رئیس جمهور پیشین را به سینه می زنند.

عبدالوحید فیاضی که در انتخابات مجلس نهم موفق شد پدر پارلمان ایران را شکست دهد بعد از یک دوره مدیریت در آموزش و پرورش مازندران راهی بهارستان شد تا بخت اش را در مجلسی همسو با دولت بیازماید.

 اما متاسفانه در سه سال و نیم گذشته حوزه نور و محمودآباد شاهد تغییرات چندانی نبود و فیاضی که نه سابقه و نه قدرت لابی گری ناطق نوری را داشت نتوانست امتیازاتی ویژه را نصیب حوزه انتخابیه اش کند.

از طرفی دیگر حمایت تمام قد وی از "سعید جلیلی" و پذیرفتن ریاست ستاد او در مازندران و شکستش در انتخابات ریاست جمهوری باعث عقب نشینی اجباری وی و هم نظرانش شد که همین وضعیت تازه دست او را از نخیل قدرت کوتاه تر کرد،مخصوصا اینکه میانه رئیس مجلس با همفکران وی نیز شکراب شد و خلاصه او و تنی چند از نمایندگان در مسیری قرار گرفتند که تقریبا همه وقتشان به طرح سوال و استیضاح وزرا گذشت.

حالا هرزگاهی به حوزه های انتخابیه سرکشی می کنند ، در آخرین نمونه فیاضی  در جلسه شورای اداری این شهرستان  اشرافی‌گری در رفتار مدیران را فاجعه دانست و گفت: این منش شهیدان ما نبود، مدیران نباید پس از انتصاب سراغ ماشین و دکوراسیون اتاق و منزل بروند، آن هم در زمانی که مردم محتاج همین 45 هزار تومان یارانه هستند و یکی از مسئولان بانک نقل می‌کند از زمان واریز 12 شب تا صبح 30 درصد مردم آن را برداشت می‌کنند.

فیاضی اضافه کرد: خدمات عمومی با همکاری همه دستگاه‌ها انجام می‌شود لیکن برخی از برخوردها و انتصابات که شبانه انجام می‌شود، پسندیده نیست، امروز استان در بخش نانو رتبه سوم را دارد و نور نمونه و متولی اصلی آن است، در این زمان رئیس اداره‌ای که یک‌ماه از خدمتش مانده را عوض می‌کنند، من با آمدن کسی مخالف نیستم اما در تغییر و برداشتن مدیر باید رعایت اخلاق بشود و کار نابخردانه انجام نگیرد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی  گفت: پروژه محور نور ـ چمستان ـ آمل و کمربندی نور به رویان در حال انجام است اما رضایت‌بخش نیست و ظاهراً پیمانکار فعلی توانایی ندارد و عقب‌نشینی کرده است که در این زمینه با پیمانکار دیگری صحبت شد و قرار است از پروژه بازدید کنند و این امر نیاز به پیگیری جدی دارد تا شاهد تصادفات و خسارات نشویم.

وی گفت: خدمات دولت شایسته تقدیر است اما دولت‌مردان باید انتقادپذیر هم باشند.

فیاضی پس از آن در مراسم افتتاح پروژه‌های خدماتی کشاورزی و تولیدی این شهرستان شرکت کرد و در سخنانی با اشاره به اینکه  "خدمات دولت قابل تقدیر است" گفت:  بنده هم به عنوان یک عضو از مجلس و نماینده مردم از خدمات دولت تدبیر و امید و کابینه دکتر روحانی، از جمله وزیر نیرو، استاندار و فرماندار تشکر می‌کنم.

فیاضی در ادامه به مشکلات شهرک صنعتی از جمله فاضلاب آن اشاره کرد و افزود: بوی تعفن فاضلاب شهرک صنعتی نور مردم منطقه را به ستوه درآورده و سال‌ها است که قول داده شد تا مشکل رفع شود، لیکن هنوز اقدام جدی صورت نگرفت اگر چه اقداماتی شده ولی کافی نیست و مردم انتظار دارند بوی تعفن در منازل خود احساس نکنند.

اظهارات فیاضی و اشارات وی به چند طرح و پروژه نیمه کاره در حوزه انتخابیه اش قابل تقدیر است و البته حضور فعال وی همانند دیگر نمایندگان در حوزه های انتخابیه هم قابل فهم و تحلیل! اما پرسش اساسی این است که نمره ای که مردم نور و محمودآباد به وی می دهند چه خواهد بود.

 آیا او موفق شده است با همکاری دو دولت دریا، ترافیک، اعتیاد و جرم، پیمانکاری های سفارشی، وضعیت زیست محیطی، منابع طبیعی و برخی از مهمترین آسیب های این مناطق را حل کرده یا کاهش دهد؟

پاسخ این سوال را باید بعد از شمارش آرای انتخابات مجلس دهم در نور و محمودآباد یافت.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :