آخرین عناوین

سه شنبه 10 شهريور 1394-11:5 کد خبر:14689

تیرخلاص "یوسفیان ملا " به استانداری مازندران:

مشهود بودن وابستگی برخی مدیران مازندران به دولت قبل /همین ها وزرای روحانی را به استیضاح می‌کشانند

نماینده مردم آمل، باز هم انتقاد شدیدی را نسبت به استاندار مازندران اعلام کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش، هرچه ما گفتیم که این انتخاب های به قول دوستان استانداری معتدلانه به پاشنه آشیل روحانی در استانی که بیشترین رای را به او داد بدل می شود کسی گوشش بدهکار نبود، چپ رفتند و راست رفتند گفتند شما امتیاز می خواهید، شما ضد دولت هستید و خلاصه هرچه از دستشان برآمد برای تخریب به جای پاسخگویی به کار بردند اما نه تنها این اظهارات ما را ضعیف نکرد، بلکه به محبوبیت بیشتر و افزایش مخاطبان ما منجر شد و چیزی از واقعیت را هم تغییر نداد.

امروز به جز ضعف شخص استاندار مازندران در راهبری استان آنچه گلایه سیاسیون، مردم و گروه های فعال اجتماعی را به همراه داشته است انتصاب مدیران دولت قبل به پست هایی حساس نظیر معاونت استانداری، فرمانداری، مدیرکلی و شبیه آن است.

حالا این حرف را یکی از اصولگرایان باسابقه که اتفاقا از حامیان دولت قبل هم بوده است می زند تا آقایان باور کنند آنقدر اوضاع وخیم شده است که حتی نمایندگان بی طرف و عموما مخالف با سیاست های دولت هم بگویند مدیران باقی مانده از دولت قبل وزرای روحانی را به ورطه استیضاح می‌کشانند.

عزت الله یوسفیان ملا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حضور برخی از مدیران دولت احمدی نژاد در دولت یازدهم گفت: دولت فعلی درباره تغییر مدیران دولت گذشته تعصب زیادی نداشت،در حالیکه می بایست نیروهایی که با دولت فعلی هماهنگی ندارند در بدنه دولت حضور نداشته باشند.

نماینده مردم آمل در مجلس تصریح کرد: زمانیکه مدیران دولت یکدست نباشند کارها پیش نمی رود و به خودی خود متوقف می شود.

در استان مازندران مدیرانی حضور دارند که میزان وابستگی آنها به دولت گذشته مشهود است.این در حالی است که اگر وابستگی آنها سیاسی نبود و صرفا به دنبال انجام امور بودند حضورشان اشکالی نداشت.

این نماینده مجلس افزود: این دو گانگی در نحوه عملکرد مدیران را در سطح کشور هم می توان دید و با وجود وابستگی سیاسی به دولت قبل همچنان در بدنه مدیریتی کشور حضور دارند.

به گفته یوسفیان ملا حتی برخی از وزرا به دلیل عملکرد برخی از مدیران خود که از دولت قبل حضور دارند دچار مشکل شده وکارشان به استیضاح نیز کشیده شده است .

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تصریح کرد: با اشاره به اینکه به صرف تغییر دولت نباید همه مدیران تغییر کنند و از خدمات مدیران کارآمد باید استفاده شود در عین حال خاطر نشان کرد: نمی بایست نیروهایی که  چوب لای چرخ دولت می گذارند همچنان در مدیریت حضور داشته باشند و باید اینگونه افراد کنار گذاشته شوند.

این اظهارات یوسفیان پیشتر بارها از زبان ما بیان شده بود و اعتراضات گسترده کسانی که حالا قسم خورده اند در دور دوم به روحانی رای نخواهند داد نیز کارگر نیافتاد و استانداری فشل مازندران که بی سابقه ترین ضعف سیاسی را از خود به یادگار گذاشته است در عزل و نصب ها آنقدر بد عمل کرد که حالا محافظه کاران هم که باید از این تصمیمات اشتباه شاد باشند دلشان به حال روحانی سوخته و از ضعف عزل و نصب ها سخن می گویند.

استاندار مازندران و عقلای اطرافش اگر چشم خود را به روی حقیقت ببندند چیزی عوض نخواهد شد.

وضعیتی که هم اکنون در نیمی از فرمانداری های این استان حاکم است آنقدر نگران کننده می نماید که بیم آن می رود مازندران اندک نماینده هوادار دولت و البته پشتوانه آرای مردمی را که از قضا به شدت وابسته به نظرات جوانان دانشگاهی است را هم از دست بدهد.

ضعف شدید در جابجایی های سیاسی، عمرانی و اجتماعی و به کار گیری مدیران قسم خورده دولت قبل در جایگاه هایی حساس همانند فرمانداری ها آنقدر اعصاب خردکن شده است که اصلا دوستداران روحانی ترجیح می دهند به آن فکر نکنند.

این بی تدبیری ها در حالی منجر به ناامیدی دوستداران دولت و گفتمان تدبیر و امید در استان شده است که استانداری مازندران به بهانه دفع شراستیضاح از این تسلیم شدن ها سخن می گویند اما حالا دقیقا روشن شده است که این ضعف ها، سستی ها، بی تدبیری ها، عدم شناخت کافی و یکدنده بودن و ضعف شدید استاندار مازندران نه تنها به یاری وزرا نیامده بلکه بعضا زمینه سازی استیضاح آنها شده است.

 حالا آقای فلاح و یونسی چه پاسخی دارند که به این مردنم بدهند؟ تنها جواب و حربه آنها توسط نماینده آمل که از قضا اصلا اصلاح طلب یا اعتدالگرا هم نیست باطل شد و ربیع ماند وحوضش!

حالا برای ما عجیب است وزارت کشور چه کسانی را برای بررسی به مازندران فرستاده بوده که به استاندار نمره «خیلی خوب» داده اند؟ شاید برای نخستین بار بعد از انقلاب مدیری هرچه ضعیف تر باشد نمره اش بهتر می شود و این دولت قصد دارد از افعال معکوس برای پیشبرد امور استفاده کند.

مدیرانی که چندسال خون به دل هواداران آزادی بیان و توسعه کردند حالا نه تنها خانه نشین نیستند بلکه فرمانداری ها را به چنگ آورده اند تا کار نیمه تمامشان را به لطف ضعف استانداری مازندران تمام کنند.

آقایان مدیران ارشد به فرض محال که ما با شما پدرگشته گی داریم، یوسفیان چرا باید همان حرف ما را بزند؟

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :