آخرین عناوین

چهارشنبه 11 شهريور 1394-1:5 کد خبر:14694

یک تودیع و معارفه در ارشاد مازندران:

معارفه مدیر جدید حراست ارشاد مازندران

مدیر جدید حراست ارشاد مازندران منصوب و معارفه شد.


به گزارش خزرخبر،جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با حضور مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور در ساری برگزار شد.

امینی مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور در این نشست گفت: ما به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تبریک می گوییم که با وجود همه کمبودها، مشغول ارائه فعالیت های درخور توجهی هستند.

وی افزود: دیدگاه های مقام معظم رهبری در مورد فرهنگ در دیدار با اعضای هیأت دولت مبین این نکته است که توجه ایشان به این عرصه زیاد است.

امینی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به ارزش فعالیت های فرهنگی به عنوان شریان های اصلی تنفس در جامعه، انتشار محصولات فرهنگی سالم را یکی دیگر از دغدغه های ایشان عنوان کرد و گفت: ما موظفیم از اشاعه محصولات ضد فرهنگی و مضر جلوگیری کنیم.

مدیرکل حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان همچنین افزود: بحث رخنه فرهنگی این روزها بارها مورد طرح قرار گرفته که باید با دغدغه مندی بیشتری به آن پرداخت و با ساماندهی سایت های اینترنتی از جمله خبرگزاری ها، بسترهای رشد و اعتلای محیط های مجازی را فراهم کنیم.

امینی کمبودهای اعتبارات مالی و نیز نیروی انسانی را یکی دیگر از معضلات پیش روی فعالیت های فرهنگی و هنری عنوان کرد و گفت: ما سعی می کنیم در حراست سازمان، امور ارباب رجوع، هنرمندان و مراجعه کنندگان را آسان کنیم.

احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این نشست گفت: ما در شهرستان های استان مازندارن با برگزاری تریبون های آزاد در بین اهالی فرهنگ و هنر به دغدغه های آنان گوش می کنیم و در صدد ایجاد شرایطی هستیم که هنرمندان بتوانند بیشتر و بهتر ظهور و بروز پیدا کنند.

وی افزود: این نظام متعلق به اقشار مختلف مردم جامعه است و ما برای خدمت گزاری به این مردم شریف همیشه تلاش می کنیم و امیدواریم با برخوردهای خوب، مشاوره های مناسب ، رأفت و عطوفت بتوانیم در این مسیر حرکت کنیم.

جاودانی با اشاره به فعالیت های گسترده در بخش مسایل معنوی و دینی اذعان داشت: ما در شش ماهه نخست امسال، بالغ بر 300 میلیون تومان اعتبارات ریالی برای کانون های فرهنگی هنری مساجد جذب کرده ایم و الحمدلله رشد و ترویج فعالیت های دینی چشمگیر است و یکی از محوری ترین فعالیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی در مازندران است.

این مسئول فرهنگی و هنری در بخش دیگری از سخنانش گفت: روسای ادارات فرهنگ و ارشاد در مازندران از تعامل خوبی با ائمه جماعات شهرستان ها برخوردارند و ما نیز در اداره کل هر ماه با دو امام جمعه در سطح استان دیدارهایی داریم که با حضور معاونت قرآن و عترت این اداره و یکی از معاونین صورت می گیرد.

سید اسماعیل احمدی معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این نشست طی سخنانی گفت: فعالیت های اداری و مالی ادارات تابعه در شهرستان ها با پیروی از مجموعه قوانین اداری انجام می شود که در موعدهای مقرر با هماهنگی این معاونت رسیدگی و با تعاملات بیشتر هماهنگ می شوند.

گفتنی است در این نشست با حضور مدیرکل حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور و همچنین رییس حراست استان مازندران، از ناصر علینژاد مدیر سابق حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تقدیر و تودیع شد و طی حکمی،حسین شعبانی به سمت مدیریت حراست این اداره کل معارفه و منصوب شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :