آخرین عناوین

چهارشنبه 11 شهريور 1394-1:10 کد خبر:14695

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری ساری اعلام کرد:

شکسته شدن و سقوط درخت در 30 نقطه ساری / نیروهای امدادرسان در حالت آماده‌باش

نیروهای آتش‌نشان و امدادرسان شهرداری ساری در حالت آماده باش قرار دارند، طوفان و بارندگی امروز سبب شکسته شدن و سقوط درخت در 30 نقطه ساری شد.


به گزارش خزرخبر وبه نقل از فارس، علی سیدی اظهار کرد: طبق اعلام بارندگی و توفان از سوی هواشناسی استان، سازمان آتش‌نشانی شهرداری ساری از صبح امروز 120 نیروی آتش‌نشان و امدادرسان این سازمان را در حال آماده‌باش قرار داد.

وی با اشاره به اینکه بعد از ظهر امروز با بارندگی و توفان شدید در مرکز مازندران شاهد شکسته شدن و سقوط درختان در 30 نقطه ساری بودیم، افزود: شکسته شدن و سقوط درختان سبب فرود آمدن بر خودروهای حاشیه خیابان، معابر و منجر به قطعی برق شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری ساری با اعلام اینکه آبگرفتگی در سه نقطه مرکز مازندران را شاهد بودیم، اضافه کرد: حادثه تخریب تابلو، سقوط بنر و مسدود شدن معابر شهری، جدا شدن سقف اماکن مسکونی شهری و روستایی از خسارت‌هایی بود که با بارندگی و طوفان صورت گرفت.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون نیروهای آتش‌نشان و امدادرسان شهرداری ساری در حال رفع مشکلاتی هستند که با بارندگی و طوفان بر مرکز مازندران وارد آمد، تصریح کرد: با بارندگی و توفان شاهد آتش‌سوزی در روستای اطراف ساری بودیم که حضور به‌موقع نیروهای آتش‌نشان و امدادرسان خسارت جانی نداشت.

سیدی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه تمامی 6 ایستگاه آتش‌نشانی ساری طبق روال عادی در حالت آماده باش قرار دارند، گفت: تمامی نیروهای امدادی سازمان آتش‌نشانی شهرداری ساری در حالت آماده‌باش قرار دارند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شهروند
    چهارشنبه 11 شهريور 1394-9:45


    خسته نباشيد جانانه و خداقوت خدمت مدير عامل و همه ي پرسنل آتش نشاني ساري كه جانانه و بي درنگ به ياري شهروندان شتافتند،ي خسته نباشيد هم خدمت شهردار شهرمون كه پا به پاي كاركنان آتش نشاني به مردم شهر كمك ميكرد،ديروز آتش نشاني ساري از نظر شهروندان نمره ي ٢٠ گرفت.