آخرین عناوین

پنجشنبه 12 شهريور 1394-9:48 کد خبر:14701

اتفاقات عجیب و باور نکردنی در شورای شهر ساری!!

استعفای عضو پر سابقه شورای شهر ساری/تقسیم کمیسیون ها بر اساس مسائل پشت پرده؟؟!!استعفای عضو پر سابقه

اتفاقات عجیب در شورای شهر ساری،مردم و کارشناسان را با سوالات زیادی روبرو کرد.


به گزارش خزرخبر،عضو پر سابقه ، مجرب و کارشناس شورای شهر ساری که از بدو ورود خود در دوره جدید با ناملایمات و کارشکنی های برخی از اعضای شورای شهر روبرو شد استعفای خود را تقدیم هیات رییسه کرد.

محمد حسن محمدی کیادهی که در انتخابات شورای شهر به عنوان عضو علی البدل از سوی مردم انتخاب شد پس از استعفای برخی از اعضای شورا جهت کاندیدا شدن در انتخابات مجلس،به شورا راه یافت اما از بدو ورود با کارشکنی ها و مسائلی که در انتخاب رییس شورای شهرستان و عضویت در کمیسیون مربوط به خود روبرو شد و همچنین مسائلی که در انتخابات رییس شورا و همچنین عضویت اعضای شورا در کمیسیون های غیر مربوطه اتفاق افتاد،استعفای خود را همراه با سوالاتی که برای مردم بوجود آمد تقدیم هیات رییسه نمود.

محمدی کیادهی استعفای خود را همراه با سوالات فنی و تخصصی تقدیم هیات رییسه کرد که این سوالات برای مردم ساری هم وجود دارد:

فعلا شهروندان این معما را حل کنند تامن علت اصلی استعفاخود را اعلام کنم
چطور و چگونه،باوجود کارشناسی ارشدعمران (آقای جعفری)ودکترای معماری(آقای پیوندی)و فوق لیسانسی عمران (آقای ذلیکانی)افرادزیر بارشته های غیرمرتبط مسئولیت گرفته اند؟؟؟؟؟؟

آقای دکترباقری: پزشک عمومی (نماینده شورا در سازمان عمران شهرداری)

آقای نفجم:لیسانس ورزشی (نماینده شورا در ماده 100وکمیته زیباسازی و مبلمان شهری)

آقای صالحی :حوزوی (نماینده ماده 100و سازمان پسماند)  

آقای دکتراحمدی:دکترای فقه و حقوق اسلامی(نماینده شورا درسازمان ترافیک شهری)  

آقای پیوندی:دانشجوی دکترای معماری(نماینده شورا در سازمان تاکسیرانی)   تحمیلی

اتفاق دیگر اینکه پس از رای گیری پر حاشیه و سوال برانگیز در مورد انتخاب رییس شورای شهر ساری ،تقسیم کمیسیون ها بین اعضای شورا نیز سوال برانگیز شد.

بر اساس شنیده ها،انتخاب رییس شورای شهر ساری  که با مسائلی از پشت پرده خبر می دهد حکایت از دخالت و زد و بندهای یکی از نمایندگان ساری دارد به طوری که این شورا را وارد مسائل حاشیه ای و سیاسی نمود.

آنچه در شورای شهر ساری اتفاق افتاد انتخاب اعضای شورا بدون سنخیت های فنی و علمی و کارشناسی در کمیسیون های زیر مجموعه شورا بوده است که باز هم تعجب و سوال های زیادی برای مردم فراهم کرده است که متاسفانه کسی پاسخگو نیست.

یکی از سوالات مهم و بی پاسخ برای مردم ساری و .....این است که چطور وقتی چند نفر از اعضای شورای ساری که تخصص های لازم و تجربه های بسیار خوب در حوزه فنی و عمرانی دارند در هیچ یک از کمیسیون ها عضو نشده و از حضور در آنها خارج می شوند(!!!!!) ولی افرادی که نه تجربه فنی و عمرانی و علمی در رشته های تخصصی کمیسیون ها را دارند با مسائل پشت پرده در کمیسیون های تخصصی عضویت پیدا می کنند؟؟

امیدواریم اعضای شورای شهر ساری فکر نکنند که مردم ساری از بسیاری از مسائل پشت پرده خبر ندارند و سکوت مردم را دلیلی بر ناآگاه بودن قلمداد نکنند بلکه باید بدانند مردم ساری نظرات خود را در انتخابات آینده شورا مطمئنا به این اعضا به خوبی نشان خواهند داد.

تقسیم  کمیسیون های غیر مرتبط اعضای شورای شهر ساری و سوالات و شبهات بوجود آمده برای مردم به شرح زیر است.

* سازمان آرامستان، نجاریان با مدرک لیسانس صنایع و دانشجوی دکتری مدیریت برای این سازمان انتخاب شد، که بهتر بود دکتر احمدی با مدرک فقه و حقوق برای این سازمان انتخاب می شد.

* سازمان میوه و تره بار، دکتر جعفری با مدرک لیسانس عمران و فوق لیسانس و دکتری مدیریت برای این سازمان انتخاب شد ،که بهتر بود پیری با مدرک کارشناسی حسابداری برای این سازمان انتخاب می شد.

* سازمان تاکسی رانی، پیوندی دانشجوی دکتری معماری انتخاب شد ، که بهتر بود شعبانی با مدرک کارشناسی انتظامی انتخاب می شد.

* سازمان پارکها و فضای سبز، نفجم با مدرک ورزشی انتخاب شد ، که بهتر بود پیوندی با مدرک شهرسازی انتخاب می شد.

* سازمان عمران ، باقری با مدرک پزشکی عمومی انتخاب می شد، که بهتر بود چهار مهندس متخصص و مجرب به نامهای ذلیکانی، پیوندی، مدینه و جعفری انتخاب می شدند.

* سازمان اتوبوس رانی، که شعبانی انتخاب شد و انتخاب نسبتاً خوبی بود.

* سازمان آتش نشانی ، که شعبانی انتخاب شد اما انتخاب خوبی نبود.

* سازمان حمل و نقل و ترافیک، که دکتر احمدی با مدرک فقه و حقوق انتخاب شد، اما انتخاب بهتر ذلیکانی با مدرک فوق لیسانس ترافیک اگر می شد عالی بود.

* سازمان پسماند، صالحی با مدرک حوزوی انتخاب شد که اصلا ربطی نداشت، انتخاب بهتر و شایسته تر ذلیکانی با مدرک فوق لیسانس محیط زیست بود.

* در سازمان فاوا، که جعفری انتخاب شد و انتخاب نسبتا خوبی بود.

* کمیسیون ماده (100) منطقه یک، نفجم بدون هرگونه تجربه ای انتخاب شد که انتخاب اصلح نبوده و می شد افراد متخصص و با تجربه انتخاب شوند.

* ماده (100) منطقه دو، نجاریان انتخاب شد که با ماده صد بیگانه بوده و تجربه ندارد و در تجدید نظر منطقه دو پیوندی انتخاب شد که انتخابی بجاست.

* بدوی منطقه سه، صالحی بدون هر گونه تجربه و سنخیتی انتخاب شد و در تجدید نظر منطقه سه شمشیربند بدون ارتباط و سنخیت انتخاب شد.

* کیسیون ماده (77)، که قضایی و حقوقی می باشد مناسب برای کیادهی و احمدی بود ولی متاسفانه شعبانی بدون سنخیت رفت.

* زیباسازی با رشته نفجم که مدرک مدیریت و ورزشی داشت ارتباطی ندارد، که پیوندی مناسب این کمیسیون بود.

* کمیسیون شورای حل اختلاف، که قضایی و حقوقی می باشد باقری و احمدی انتخاب شدند، احمدی انتخابی بسیار مناسب اما باقری مناسب نبود و کیادهی مناسب این کمیسیون بود.

* کمیسیون فرهنگ و دیگر کمیسیون ها نماینده شورای خود را یک شنبه خواهند شناخت.

* در بند (20)ماده (55) که مربوط به سد معبر می باشد شمشیربند و باقری انتخاب شدند که سوال اینجاست که بازهم باقری چرا؟

* در کمیسیون توافقات که فقط مهندیسن عمران مناسب آن می باشند بازهم باقری با مدرک پزشکی رفت.

حال مشخص نیست که نام این شورا را باید شورای قهقرای چهارم نامید و یا شورای ...

خزرخبر به زودی مسائلی از پشت پرده انتخابات شورای شهر و موارد دیگر را مستندا جهت آگاهی مردم منتشر خواهد کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شهروند
    شنبه 14 شهريور 1394-12:48


    واقعا جای تاسف برای سارویها که این افراد در شورای ما هستند.
    بله چشم گوهای شهردار که شهردار بر روی هرکدام از انها تسلط دارد.افراد غیر متخصص برای سازمانها بهتر است ما مثلا باقری برای عمران چون دکتر باقری ساخت و ساز دارن و سازمان عمران بدردش میخوره قابل ذکر هست نفوذ مدیر عامل های سازمانها در این انتخابات نباید گذشت نمونه بارز ان سازمان عمران .واقعا معما رو که محمدی گفت بایدحل بشه

    • کامبیز
      شنبه 14 شهريور 1394-2:7


      با سلام
      مردم فهیم ساری میدانند اگر خود اقای محمدی کیادهی هم از پشت پرده چیزی نصیبش میشد و هم اکنون ریاست شورا را با همین افراد کمیسیون تحویل میگرفت ، الان دیالوگش تغییر میکرد و نه تنها هیچ گونه انتقادی نداشت بلکه خودش مدافع این انتخاب بود......
      آقای کیادهی این حنا دیگر رنگی ندارد

      • رحمان
        جمعه 13 شهريور 1394-15:55


        دوست خبر نگار و صاحب قلم به نظر شما چرا این اتفاق افتاده؟ چرا اقای صالحی نفجم و باقری که بله قربان گوی شهردار هستن این کمسیونهای خوب و مهم رو گرفتند ولی متخصصین امر کنار نشسته اند یا در کمسیونهای بیربط مشغول شدن واقعا برای ساری متاسفم و بر ای مردمان ساری بیشتر که به چنین افراد .... رای دادن که هیچ از شهر و شهر سازی نمیدانند چرا اقای کیادهی با ان تجربه رو کنار میزنن تا از شخصی که هیچ گونه سواد و تجربه ای در خصوص شهرسازی ندارد استفاده شود چرا؟ چونکه نام ....را یدک میکشد واقعا جای تاسف دارد