آخرین عناوین

دوشنبه 16 شهريور 1394-9:30 کد خبر:15721

حواشی شهر هزارسنگر تمامی ندارد:

برای سومین‌بار جلسه هیئت رئیسه شورای شهر آمل ناتمام شد/ دعوت فرماندار هم اثر نداشت

انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آمل نیز برای سومین بار به‌علت به حد نصاب نرسیدن اعضا برگزار نشد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، سومین جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آمل لغو شد تا همچنان این شورا برای معرفی اعضای هیئت رئیسه در بلاتکلیفی بماند.

این جلسه شب گذشته با دعوت سرپرست فرمانداری ویژه آمل در فرمانداری برگزار شد که نیمی از اعضای شورای شهر آمل حاضر به شرکت در این جلسه نشدند.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر آمل در این باره گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل گفت: نخستین جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر برای سال سوم روز پنج‌شنبه گذشته برگزار شد که به‌ دلیل حاضر نشدن شش نفر از اعضا به جلسه دوم کشیده شد.

اسدالله تورنگ افزود: براساس آیین‌نامه انتخابات شورای اسلامی شهر باید این رویداد با حضور دو سوم اعضا تشکیل شود که به دلیل نرسیدن به حد نصاب برگزار نشد.

وی با اعلام اینکه دومین نشست انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر آمل عصر روز جمعه گذشته در فرمانداری ویژه آمل برگزار شد، گفت: در این جلسه نیز همه اعضای شورای اسلامی شهر آمل توسط سرپرست فرمانداری ویژه آمل دعوت شدند و در این جلسه نیز هفت نفر از اعضای شورای شهر حضور داشتند ولی برای دومین‌بار این نشست به تعویق افتاد.

تورنگ با اشاره به اینکه امشب نیز اعضای شورای اسلامی با دعوت سرپرست فرمانداری ویژه آمل برای برگزاری انتخابات هیئت رئیسه دعوت شدند، ادامه داد: در این جلسه نیز اکبر یوسف‌نژاد، فردوس قربانی، سیدمحمد پژومان، اسدالله تورنگ، روح‌الله آذرگشت و مسعود تسلیمی حضور داشتند ولی افرادی که در دو جلسه گذشته حاضر به شرکت در انتخابات نشدند کماکان به روند خود ادامه دادند.

وی با بیان اینکه فرزین محمودی‌پاتی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر آمل که در دو جلسه گذشته حاضر بود به‌دلیل عمل جراحی و پیگیری مسائل بیماری هم‌اکنون در تهران به‌سر می‌برد، تصریح کرد: احتمال می‌رفت افرادی که در دو جلسه گذشته حاضر نشدند با توجه به حضور نیافتن این عضو شورای شهر آمل که پیگیر مسائل درمانی است، روند انتخابات را به تساوی شش بر شش کشانده و با توافق و یا قرعه رئیس و هیئت رئیسه را انتخاب کنند که با این وجود هم امشب حاضر به شرکت در جلسه فرمانداری آمل نشدند.

عضو شورای اسلامی شهر آمل در پاسخ به خبرنگار فارس در مورد چگونگی انحلال شورا در صورت برگزار نشدن انتخابات هیئت رئیسه، گفت: با عدم حضور اعضا در انتخابات و به حد نصاب نرسیدن، افرادی که در جلسات آینده شرکت نکنند احتمال دارد از شورای اسلامی شهر کنار رفته و طبق قانون اعضای علی‌البدل جایگزین شوند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در دو سال گذشته شورای اسلامی شهر آمل بسیاری از ناملایمت‌های برخی اعضا را تحمل کرده و با سکوت به رای مردم احترام گذاشتیم، گفت: افرادی که برای کسب رای شعار مردم‌داری می‌دادند و خدمت به مردم را بر لب داشتند نباید با حضور نیافتن در جلسه هیئت رئیسه کارهای مردم و امور شهری را در بلاتکلیفی قرار دهند.

تورنگ با اشاره به اینکه هم‌اکنون برگزاری انتخابات اعضای هیئت رئیسه شورای شهر آمل در اختیار سرپرست فرمانداری ویژه قرار دارد، ادامه داد: قرار است با دعوت احمد منفرد بار دیگر اعضای شورای اسلامی شهر آمل برای برگزاری چهارمین نشست دعوت شوند.

وی گفت: هرچه از این تصمیم‌گیری فاصله بگیریم امور شهری به روی زمین مانده و مردم متضرر می‌شوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :