آخرین عناوین

دوشنبه 23 شهريور 1394-12:25 کد خبر:15758

ادامه سریال گلایه های نماینده ولی فقیه از عقب ماندگی مازندران:

ناامیدی امام جمعه ساری از استاندار مازندران/ ما در دولت خودمان بیگانه هستیم

آیت الله طبرسی در ادامه گلایه های خود بار دیگر به مظلومیت مازندران اشاره کرده و گفته است: ما در دولت خودمان بیگانه هستیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش، هرچه به سفر روحانی به مازندران نزدیک تر می شویم فشارها به ربیع فلاح بیشتر می شود.

براساس این گزارش، جمع کثیری از جوانان اصلاح طلب و حامیان دولت که عموما در ستادهای روحانی مشغول به کار بودند گردهم آمدند و یکپارچه قرار گذاشتند که گلایه های خود را در سفر رئیس جمهور به استان به گوش روحانی برسانند.

حالا آیت الله طبرسی هم در ادامه گلایه های جسته و گریخته خود بار دیگر به مظلومیت مازندران اشاره کرده و گفته است:« ما در دولت خودمان بیگانه هستیم، چرا که حتی یک وزیر در کابینه نداریم که از محرومیت های استان به دولت بگوید و همین امر باعث است که مازندران همچنان عقب مانده بماند.»

این سخنان تلویحا نشان می دهد که از نگاه آیت الله طبرسی استاندار مازندران شخص مناسبی برای بیان مشکلات استان به دولت مرکزی نیست و حتما نیاز به حضور یک مازندرانی در کابینه است تا ما از این مشکلات فراوان و روزمره گی های کشنده رهایی یابیم.

 اما نکته اصلی اظهارات نماینده ولی فقیه در مازندران نه انتقاد وی از ربیع فلاح، بلکه جایی است که دولت روحانی را دولت خود می خواند، این نخستین بار است که امام جمعه ساری با دولتی تا این حد همزاد پنداری می کند.

به احتمال زیاد شیخ سوچلمایی به خاطر اینکه مازندرانی ها بیشترین رای را به روحانی دادند اما کمترین منفعت را بردند گلایه دارد، رای بالای روستائیان به دولت یازدهم  حالا با انتقادهای آیت الله طبرسی حتما در دور بعدی کاهش پیدا خواهد کرد مگر اینکه روحانی در سفرش به استان تصمیمات بسیاری ویژه ای را اتخاذ کند و دست به تغییراتی جدی در سیستم مدیریتی مازندران بزند.

اتفاقی که با توجه به وضعیتع بغرنج مالی دولت و نزدیکی به انتخابات مجلس بعید به نطر می رسد، شاید همین انفعال ها باشد که محموداحمدی نژاد را علی رغم گذشته نامناسبش به آینده امیدوار کرده است.

امام جمعه ساری در مراسم گرامیداشت حجت الاسلام شهید سلیمانی فرد، نخستین شهید روحانی ساروی سخن می گفت  با تأکید براین که روحانیت هیچ گاه در برابر انحراف ها سکوت نکرده است، افزود: روحانیت آگاه و بصیرت در تاریخ نهضت انقلاب اسلامی و پس از آن همواره در عرصه های مختلف حضوری اثرگذار داشته است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که متأسفانه در مازندران وحدت نداریم، گفت: اگر این شهید روحانی مربوط به دیگر استان ها بود تا به امروز کارهای بسیار خوبی و در خور شأنی برای وی انجام می دادند.

 تاکید آیت الله طبرسی و دیگر نخبگان استان بر مظلومیت مازندران نشان می دهد که علی رغم انتظارها، تغییری در شرایط ایجاد نشده است.

 شعار تغییری که مردم به آن دل بسته بودند در همه جا کم و بیش به چشم می آید جز در مازندران که بیشترین نیروهای باقی مانده از دولت قبل را به کار گرفته است و این روزها نیز گمانمه زنی های فراوانی درباره انتصاب برخی از نیروهای وفادار به دولت سابق هم در فرمانداری هایش مطرح است.

اگر فلاح و یارانش به خصوص در معاونت سیاسی و امنیتی چند فرماندار شاخص متعهد به گفتمان این دولت را هم عوض کنند خیال همه از احمدی نژادی بودن آنها راحت می شود آنهم در حالیکه دوستان دیرین رئیس جمهور سابق به او پشت کرده اند احمدی نژاد در مازندران با استقبال فرمانداری مواجه می شود که بارها تاکید کرده است با چراغ سبز یونسی در آن جلسه کذایی حاضر شد، چراغ سبزی که سرخی اش دامنگیر "ملایی" شد اما همچنان "یونسی" را به عنوان مردی در سایه نگاه داشته که بهانه فشارهای گوناگونش دیگر از سکه افتاده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • بذار ناشناش بمانم
    شنبه 11 مهر 1394-11:27


    باسلام و تشکر از حاج آقا طبرسی که بصورت شفاف فرمایشات خود را زدند که سالها مازندران از کلیه استانها از نظر صنعت و کشاورزی عقب افتاده تر می باشد و مسئولین دنبال کارهای سیاسیکاری خود می باشند ومردم فقط در حد شعار و حرف می باشند.

    • علي
      سه شنبه 24 شهريور 1394-0:19


      بذار مدرسه ها باز بشه ايشون مياد ادم تو تعطيلات تابستون كجا گير بياريم !