آخرین عناوین

سه شنبه 24 شهريور 1394-20:40 کد خبر:15761

اقدام تحسین برانگیز و منحصر به فرد مدیر کل ثبت اسناد مازندران!!

اول ذی‌الحجه روز بدون طلاق در مازندران/بازدیدهای سرزده از ادارات شهرستانی

مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: اول ذی‌الحجه به عنوان روز بدون طلاق در استان انتخاب شد.


به گزارش خزرخبر و  به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ثبت اسناد و املاک مازندران، محمدحسن بهادر اظهار کرد: از تمام سران دفاتر طلاق مازندران درخواست کردیم به یمن سالروز ازدواج حضرت علی علیه‌السلام و حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها و روز ازدواج در اول ذی‌الحجه براساس 24 شهریورماه هیچ واقعه طلاق را به ثبت نرسانند.

وی افزود: سال گذشته 28 هزار و 526 واقعه ازدواج و در پنج ماهه نخست امسال نیز 11 هزار و 593 ثبت ازدواج در استان صورت گرفته است.

به گزارش خزرخبر، در حال حاضر 148 سردفتر در استان مازندران به امر ثبت وقایع ازدواج مشغول به‌کار هستند و روزانه به طور متوسط 77 ازدواج را به ثبت می‌رسانند.

بر اساس این گزارش،این اقدام منحصر به فرد و تحسین برانگیزمدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران،می تواند یکی از بهترین الگوهای مدیریتی و فرهنگی برای دیگر مسئولان کشوری و استانی باشد.

موضوع دیگر بازدید های سرزده این مدیر کل از واحدهای ثبتی در سطح استان و دیدار و گفت و گوی بی پرده با کارکنان و مراجعه کنندگان به ادارات فوق می باشد که تحسین و رضایت کارمندان و مردم را در پی داشت و دارد.

&&& 

بازدید مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران از واحد های ثبتی قائمشهر و جویبار

به گزارش روابط عمومي اداره کل ثبت اسناد واملاک استان در ادامه  بازدیدهای  دوره ای در اواخر شهریور ماه سال جاری  محمد حسن بهادر همراه با  صادقی  معاون اسناد  ،خاکپور مسئول حفاظت، عمادی مسئول فناوری اطلاعات   ادراه کل   از  ادارات ثبت قائمشهر و جویبار بازديد کرد.

مدیر کل ثبت اسناد واملاک  استان در این دیدارها  با حضور دردفتر محل کار کارکنان از نزدیک  ،خدمات ارائه شده   به مردم را ارزیابی کرد و در چیدمان اداری برای تسریع در فرایندهای ثبتی تاکید نمود .

بهادر با بررسی تعدادی از پرونده های ثبتی نسبت به فرایند کار صدور سند مالکیت در اجرای قانون تعیین تکلیف مطالبی را متذکر و تسریع در امور با دقت و  صحت   را  به  کارکنان یادآوری نمود.

مدير کل ثبت اسناد و املاک در اين بازديد ها  عملکرد اداره ثبت اسناد و املاک جویبار و قائمشهر  را رضايت بخش توصيف کرد و تصريح کرد که روند صدور اسناد قانون تعيين تکليف در  شهرستانها  بروز انجام   شود و استعلامات بانکها راجع به اصالت اسناد  وثیقه ابرازی بایستی از طریق دفاتر اسناد رسمی انجام تا موجب سردر گمی و مراجعات مکرر آنان به ادارات ثبت و صرف هزینه نگردد.

در پایان این بازدید ها محمدی و قصابی  روسای ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان های قائمشهر و جویبار گزارش مختصری از عملکرد ومشکلات موجود خود به ویژه کمبود اعتبارات و  فضای اداری بیان کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :