آخرین عناوین

دوشنبه 30 شهريور 1394-10:55 کد خبر:15780

فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد:

برگزاری رژه نیروهای مسلح در 5 شهر /در جهاد مقاومت اقتصادی و فرهنگی هم باید بر دشمن پیروز شویم

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرهای قائم‌شهر، بهشهر، بابل، چالوس و ساری رژه مشترک نیروهای مسلح برگزار می‌شود.


به گزارش خزرخبر، محمدحسین بابایی در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه دشمنان اسلام همچنان به‌دنبال سرنگونی نظام هستند، اظهار کرد: دشمنان پیوسته با ایران در حال جنگ بوده و تا زمان برگرداندن ما از دین دست از تلاش بر نمی‌دارند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه دشمن از راه فرهنگی تلاش دارد که نظام را به چالش بکشاند، افزود: دشمن جنگ فرهنگی را بعد از جنگ تحمیلی هشت ساله شروع کرد، ولی در سایر حوزه‌ها هم در حال تلاش است.

وی با اشاره به دیدار فرماندهان سپاه با رهبر معظم انقلاب گفت: معظم‌له تهدیدات دشمن را به خوبی تبیین کردند و به فرماندهان سپاه دستور دادند که این نهاد انقلابی با همه ابعاد با دسیسه‌ها مبارزه کند.

بابایی با اعلام اینکه جنگ بر علیه ایران اسلامی تمام نشده است، افزود: در حال حاضر برای مبارزه با دشمن به بسیجی و رزمنده نیاز داریم، چراکه جنس مبارزه با دشمن تغییر کرده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به فتنه 88، گفت: در این دوران تعدادی از فعالان سیاسی مردود شدند.

این مسئول با بیان اینکه راهبرد دشمن این است که با فشار سیاسی مردم را از نظام دل‌زده کند، ادامه داد: باید در این راستا برای مبارزه با دشمن به صورت جهادی وارد عرصه شویم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیاز به حضور مستمر مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی داریم، خاطرنشان کرد: دشمن به‌دنبال فرهنگ‌سوزی است و در این زمینه اعتقادات را قرار داده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه باطن مردم ایمانی است، افزود: حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی به‌خوبی نشان می‌دهد که همچنان پشتیبان نظام هستند.

وی درباره برنامه هفته دفاع مقدس در مازندران، یادآور شد: مدیریت برگزاری رژه دفاع مقدس در کشور به سپاه واگذار شد و در مرکز استان مازندران نیز از ساعت هشت صبح 31 شهریور در شهرهای قائم‌شهر، بهشهر، بابل، چالوس و ساری رژه مشترک نیروهای مسلح مستقر در این شهرستان‌ها اجرایی می‌شود.

بابایی یادآور شد: بیش از 4 هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در استان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در پاسخ به سئوالی درباره سفر هیئت‌دولت به مازندران، گفت: براساس برنامه‌ای که صالحی نماینده دولت در این سفر در استانداری مازندران اعلام کرد، سفر رئیس‌جمهور به مازندران همانند سفر هیئت‌دولت به مازندران نیست، چراکه تنها سفر رئیس‌جمهور به ساری مطرح است و حتی صالحی عنوان کرد که انتظار اجرای پروژه خاص در سفر رئیس‌جمهور به مازندران را نداشته باشید.

وی اظهار کرد: در این سفر تنها چند وزیر، رئیس‌جمهور را همراهی می‌کنند و برنامه خاصی به سایر شهرهای استان در برنامه کاری قرار ندارد.

بابایی درباره انتظار از دولت نیز بیان کرد: انتظار ما از رئیس‌جمهور همان انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی است و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی در عرصه جهاد اقتصادی باید به صورت مستمر و با برنامه تلاش کند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در پایان با اشاره به اینکه دولت وارد عرصه مبارزه فرهنگی شود، گفت: خودمان را پاسدار انقلاب اسلامی می‌دانیم و انتظارات ما انتظارات مردم است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :