آخرین عناوین

سه شنبه 31 شهريور 1394-15:38 کد خبر:15785

معاون اجرايي رئيس جمهور خبر داد:

19 مهرماه زمان سفر رئيس جمهوري به مازندران

معاون اجرايي رئيس جمهور در حاشيه جلسه توسعه و سرمايه گذاران مازندران كه در سالن اجتماعات كوثر نهاد رياست جمهوري برگزار شد زمان سفر رئيس جمهوري به استان مازندران را اعلام نمود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران،محمد شریعتمداری گفت : رئيس جمهور كشورمان روز يكشنبه نوزدهم مهرماه انشاالله مهمان مردم شريف و شهيد پرورمازندران خواهد بود.

وي ابراز اميدواري نمود با انجام اين سفر خدمات بيشتري به مردم مازندران ارائه و توسعه مازندران شتاب بيشتري بگيرد و شرايط اشتغال در مازندران شرايط بهتر و مطلوبتري پيدا كند.

وي تصريح نمود: مردم عزيز مازندران هميشه از دولت خدمتگذار خود حمايت كرده و مي كنند و رئيس جمهور هم خاطرات بسيار خوبي در خلق حماسه سياسي و استقبال با شكوه و گسترده در سفر انتخاباتي به استان مازندران در سال 92 دارند و مازندران از حاميان اول رئيس جمهور در انتخابات سال 92 بود.

شريعتمداري افزود : ما قدردان حمايت هاي بي دريغ مردم مازندران از دولت چه پيش از انتخاب روحاني و چه پس از آن هستيم و اميدواريم اين سفر منشاء خير و خوبي در زندگي مردم استان مازندران باشد.

وي از تلاش توسعه اي استاندار مازندران نيز تقدير نمود و گفت : در دو سال گذشته با وجود محدوديت هاي اعتباري و فشار تحريم هاي ظالمانه سلطه عليه ملت ايران استاندار مازندران و مديران تلاش كردند تا روند عمراني و توسعه اي استان كند نشود.

شريعتمداري افزود: تمام مديران استان همه تلاش خود را كرده اند تا در خدمت نيازمنديهاي مردم استان باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :