آخرین عناوین

سه شنبه 31 شهريور 1394-15:39 کد خبر:15786

انتصاب در ارشاد مازندران:

رئیس جدید فرهنگ و ارشاد بابل معارفه شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت:استعدادهای حوزه فرهنگ و هنر باید از سوی متولیان امر شکوفا شود.


به گزارش خزرخبر،احد جاودانی در مراسم معارفه رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل بیان کرد: انتظار داریم مدیران فرهنگ و ارشاد شهرستان ها با نگاه مدارا و باز کردن فضای شکوفایی استعدادهای فرهنگ و هنر و همچنین فراهم کردن زمینه لازم برای اصحاب فرهنگ و هنر بیشتر از گذشته تلاش کنند.

وی ادامه داد: جابجایی مدیران به خصوص در فعالیت های فرهنگی یک ضرورت است و در این راستا شادابی و انگیزه بالا برای پیشبرد اهداف اصحاب فرهنگ و هنر حائز اهمیت می باشد.

جاودانی اظهارداشت: در دنیای امروز با پیشرفت گسترده فضای مجازی اثرگذاری فرهنگ های مختلف بسیار وسیع شده است و ما باید از این فرصت استفاده و فرهنگ خودمان را برای همگان به خوبی تبیین کنیم.

وی گفت: تمام تلاش مان براین بود تا از مدیران کارآمد و متخصص در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها بهره بگیریم.

در ادامه همچنین فرماندار بابل در این مراسم گفت: فرصت خدمت رسانی به خصوص در عرصه فرهنگ و ادب بسیار کوتاه است و امیدواریم مدیران و کارشناسان مربوطه با برنامه ریزی حساب شده زمینه شکوفایی استعدادهای فرهنگی را فرآهم کنند.

محمد تقی عباسپور افزود: دستاوردهای فرهنگی نیازمند به زمان دارد و نباید انتظار داشته باشیم که این موضوع خیلی زود به نتیجه برسد.

وی بیان کرد: انسان هایی می توانند در عرصه فرهنگی تاثیرگذار باشند که اول خود را باور داشته باشند و بعد ابزارهای لازم برای کارکردن را دارا باشند.

در ادامه رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل نیز گفت : کارکردن در حوزه فرهنگ و ادب یک تکلیف است .

عیسی محمدی فیروزجایی افزود: مدیری می تواند موفق باشد که با بهره گیری از خرد جمعی ضمن شنیدن حرف های هنرمندان در ابعاد مختلف با تعامل سازنده برای رفع موانع و قرار گرفتن در مسیر توسعه و بالندگی تلاش کنند.

در خاتمه از زحمات سید ابراهیم حسینی رییس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل قدردانی شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :