آخرین عناوین

چهارشنبه 1 مهر 1394-17:37 کد خبر:15789

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل:

رئیس هیئت تیراندازی آمل منصوب شد

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: رئیس هیئت تیراندازی آمل منصوب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمود نائیج در شهرستان آمل اظهار کرد: با ورزش و تندرستی انسان می‌تواند به پیشرفت‌های زیادی در زندگی روزمره، بین مردم و اجتماع دست یابد.

وی افزود: بزرگان دینی از گذشته تاکید داشتند که عقل سالم در بدن سالم است و باید به این تاکیدات توجه ویژه‌ای شود.

نائیج با اشاره به اینکه هم‌اکنون 45 هیئت ورزشی در این شهرستان در رشته‌های مختلف مشغول به تلاش هستند، اظهار کرد: تاکنون بیش از 10 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در سال جدید با توجه به اعلام بیمه ورزشی هیئت پزشکی ورزشی این شهرستان مشغول به کار هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل بیان کرد: در اقدامی جدید رئیس جدید هیئت تیراندازی شهرستان آمل هم منصوب شد تا با کار و تلاش روزافزون شاهد رشد و ارتقای این رشته ورزشی مهیج و پرطرفدار در آمل شویم.

این مسئول گفت: در تصمیم‌گیری جدید محمدرضا فدایی به عنوان رئیس جدید هیئت تیراندازی منصوب شده و از زحمات مرتضی علوب رئیس سابق این هیئت ورزشی قدردانی شد.

نائیج با اشاره به مدال‌آوری قاسم رضایی در مسابقات جهانی کشتی فرنگی،تصریح کرد: پهلوان رضایی در مسابقات جهانی کشتی فرنگی که در لاس‌‌وگاس آمریکا برگزار شد توانست به مدال نقره دست یابد.

وی با اشاره به دعوت محسن حاجی‌پور کشتی‌گیر فرنگی‌کار وزن 59 کیلوگرم به اردوی تیم ملی ارتش‌های کشور، خاطرنشان کرد: تیم ملی کشتی فرنگی ارتش‌های جمهوری اسلامی ایران خود را برای مسابقات جهانی آماده می‌کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :