آخرین عناوین

يکشنبه 5 مهر 1394-11:16 کد خبر:15798

انتصاب در آبفار استان:

سرپرست جدید امور آبفار نور منصوب و معرفی شد

سرپرست جدید امور آبفار شهرستان نور، با حکم مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران منصوب و معرفی شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، مدیر عامل شرکت آبفار استان در آیین تودیع و معارفه مدیران قبلی و جدید امور آب و فاضلاب روستایی نور ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در گذشته در روستاهای سرسبز استان در هر گوشه ای چشمه آبی می جوشید و نیاز مردم از آب شرب برطرف می شد اما امروزه با گسترش روستاها و افزایش جمعیت شاهد افزایش مصرف آب هستیم.

مجید عبدالهی با اشاره به جمعیت 3 میلیون نفری مازندران که نیمی از این جمعیت در روستاهای استان زندگی می کنند افزود: جمعیت و مصرف دو متغییری است که علیرغم کاهش منابع آبی در استان همچنان رو به افزایش است لذا در این شرایط مدیریت توزیع و مصرف بسیار مهم است لذا ما به عنوان دولتمردان علاوه بر مدیریت توزیع وظیفه داریم مدیریت مصرف را نیز در مردم نهادینه کنیم تا میانگین مصرف آب را به استانداردهای جهانی برسانیم.

وی در ادامه سخنانش،تغییر و تحول را لازمه پویایی و حرکت عنوان و تصریح کرد: فلسفه اصلی جابه جایی ها استفاده از ظرفیت ها و توانمندی افراد است تا با واگذاری مسوولیت روند خدمت رنگ و بوی تازه بگیرد و بتوانیم به اهداف مان نزدیک شویم.

عبدالهی  افزود: امام زین العابدین(ع )  نیاز مردم به ما را از نعمت های الهی می داند که هرگز نباید از برخورد با آن خسته و ناراحت شویم بنابراین ما نباید کاری کنیم که این نعمت به نقمت تبدیل شود بلکه در مسیر خدمت باید به گونه ای باشیم که وقتی به عقبه خود نگاه می کنیم وجدانمان آسوده و خداوند و مردم از ما راضی باشند.

در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از زحمات یونس وحیدی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نور  آرامیده با حکم مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران به عنوان سرپرست امور آبفار این شهرستان منصوب و معرفی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :