آخرین عناوین

دوشنبه 13 مهر 1394-11:27 کد خبر:16821

شهردار ساری:

رئیس جمهور مازندران را قطب گردشگری کند، بقیه با ما...

شهردار ساری گفت : انتظار ما از رئیس‌جمهوری تخصیص اعتبار نیست، دولت تدبیر و امید مرکز مازندران را قطب گردشگری بداند، بقیه کار را خودمان انجام می‌دهیم.


به گزارش خزرخبر، مهدی عبوری با اعلام اینکه مازندران باید به‌عنوان قطب گردشگری کشور مطرح شود، اظهار کرد: لازم است رئیس‌جمهوری در سفر خود به مازندران این استان شمالی را به‌عنوان قطب گردشگری ببیند.

وی با اشاره به اینکه مرکز مازندران برای قطب گردشگری شدن برنامه دارد، افزود: شهرداری ساری ثابت کرد که برنامه‌محور بوده و اولویت اصلی فعالیت‌ها در مرکز مازندران گردشگری است.

شهردار ساری با بیان اینکه مردم مازندران به‌ویژه شهرستان ساری در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 92 رأی تأثیرگذاری را در استقرار دولت تدبیر و امید رقم زدند، اضافه کرد: با توجه به اینکه در آستانه سفر رئیس‌جمهوری به مازندران هستیم، انتظار ما نگاه ویژه دولت به این استان است.

این مسئول بیان کرد: انتظار ما از رئیس‌جمهوری تخصیص اعتبار یا استقرار صنعت در ساری نیست، لازم است دولت تدبیر و امید مرکز مازندران را قطب گردشگری بداند، بقیه کار را خودمان انجام می‌دهیم.

عبوری با اشاره به اینکه وقتی در سفر ریاست جمهوری به مازندران، ساری قطب گردشگری شود قول می‌دهیم تا سال بعد میزان فارغ‌التحصیلان بیکار در مرکز استان کاهش یابد، ادامه داد: برخی مازندران را گل‌ و بلبل می‌بینند اما ما فرمایشات رهبری را سرلوحه کار قرار می‌دهیم که فرمودند؛ «فقر مازندران زیر برگ‌های سبز آن پنهان شده است»، حال انتظار ما کنار زدن برگ سبز و فقرزدایی از سوی دولت‌مردان است.

وی بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در مازندران را یکی از مهم‌ترین دغدغه مسئولان استانی، شهرستانی و خانواده‌ها دانست و یادآور شد: انتظار ما از رئیس‌جمهوری این است در سفر خود به مازندران قول قطب گردشگری شدن استان را به مردم این استان ولایت‌مدار بدهد.

شهردار ساری در پایان گفت: با استقرار صنعت گردشگری در مازندران معضل بیکاری تحصیل‌کرده‌ها هم رفع می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :