آخرین عناوین

سه شنبه 14 مهر 1394-13:7 کد خبر:16824

انتصاب یک بخشدار:

بخشدار جدید گهرباران ساری معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید گهرباران برگزار شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، صبح امروز در نشست شورای اداری این شهرستان، مراسم معارفه محمدحنیف سورکی‌آزاد به‌عنوان بخشدار جدید گهرباران برگزار شد.

محمدابراهیم نواییان دارای 32 سال سابقه در سمت‎های مختلف ادارات استانی و شهرستانی، بیش از سه سال بخشدار گهرباران بود که امروز مراسم تودیع وی در میاندورود برگزار شد.

از مهم‎ترین کارهای وی، افتتاح اورژانس گهرباران، پیگیری ساخت درمانگاه 10 تخت‌خوابی و پیگیری ایجاد ساخت ساختمان بخشداری گهرباران بود.

بخشدار جدید محمدحنیف سورکی‌آزاد فرزند شهید ایرج سورکی‌آزاد از کارمندان وزارت کشور، فرمانداری و کارمند بخش مرکزی بود که امروز به‌عنوان بخشدار جدید گهرباران شهرستان میاندورود منصوب شد.

محمدحنیف سورکی‌آزاد، تجهیز منابع و تجهیزات، تهیه بانک اطلاعاتی از ظرفیت‎ها و چالش‎های گهرباران، توسعه زیرساخت‎ها و توجه به راه در گهرباران را به‎عنوان سه راهبرد مهم برای مدیریت خود اعلام کرد. 

وی درباره مهم‎ترین چالش‎‏های بخش گهرباران گفت: جاده گهرباران به طول 25 کیلومتر که همواره موجب تصادفات و مرگ و میرهای جاده‎ای زیادی شده است، ساماندهی سواحل بخش گهرباران، احداث و تأسیس شهرداری، نبود مصلای جمعه و نبود ادارات کافی و خدمات‌رسان در گهرباران مهم‎ترین چالش‎ها و کمبودهای این منطقه است که ارتباط مستقیم با زندگی، رفاه و درمان مردم این بخش دارد.  

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :