آخرین عناوین

دوشنبه 20 مهر 1394-17:31 کد خبر:16839

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری خبر داد :

ذخیره سازی 40 میلیون لیتر ی فرآورده درنیرو گاه های علی آباد و نوشهر

ذخیره سازی مطمئن 40 میلیون لیتر فرآورده نفتگاز برای فصل سرما درنیروگاه های علی آباد و نوشهر.


به گزارش خزخبر و به نقل از روابط عمومی منطقه ساری، حسینعلی طالبی از ذخیره ساز مطمئن 40 میلیون لیتری فرآورده نفتگاز برای فصل سرما درنیروگاه های علی آباد و نوشهر خبر داد.

مدیر منطقه ساری گفت : با توجه به اینکه یکی از مشکلات فصل سرما و پیک مصرف ، تامین و توزیع فرآورده نفت گاز جهت نیروگاهها می باشد لذا تمهیداتی و تدابیری اتخاذ گردید که در مدت 2 ماه از نیم سال اول حدود 40 میلیون لیتر ذخیره سازی در این دو نیرگاه صورت پذیرفت .

طالبی افزود :این ذخیره سازی جهت اطمینان از سوخت رسانی درفصل سرما به سبب افت فشار گاز CNG انجام پذیرفت ، با استفاده از توان نفتکش های ساری و گلستان و چالوس به تعداد 1463 دستگاه در این عملیات انتقال همکاری داشته اند .

وی در ادامه با توجه به اینکه سوخت رسانی در فصل سرما با توجه به حجم وسیع مصرف کننده گان خانوار و عمده اظهار داشت : یکی از دغدغه ها ما، عدم ذخیره سازی مصرف کنندگان و مراجعه آنان در پیک مصرف در سالهای اخیر بوده است که بحول قوه الهی امسال پیش بینی انجام شده سوخت رسانی به مصرف کننده گان خانگی و عمده با سهولت بیشتری صورت خواهد پذیرفت.

این مقام مسئول گفت: با توجه به تعداد 62000 مصرف کننده خانگی و 2200 مصرف کننده عمده که تحت پوشش این منطقه می باشند.

 مدیریت تامین و توزیع به موقع به این عزیز ان در ایام سرما است .که باتعداد نفتکش ها موجود علاوه تامین فرآورده ،امکان بروز مشکلات در سوخت رسانی به نیرو گاه های و صنوف مختلف  وجود خواهد داشت . 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :