آخرین عناوین

سه شنبه 21 مهر 1394-11:29 کد خبر:16840

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سوادکوه اعلام کرد:

معرفی اعضای شورای انجمن شعر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه از معرفی اعضای موقت شورای انجمن شعر و ادب شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، سیدیوسف موسوی‌ شیخ در جلسه شورای شعر و ادب شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه ‌شمالی با اشاره به لزوم ساماندهی و استفاده بهینه از توانمندی شاعران، گفت:اعضای شورای موقت انجمن شعر و ادب شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی تعیین شدند.

وی به برخی ازاهداف انجمن شعر و ادب اشاره کرد و افزود: حفظ و اعتلای شعر و ادب، ارتقای کیفی و رشد ارزش‌های معنوی، حمایت از حقوق قانونی و معنوی شاعران و نویسندگان بخشی از اهداف انجمن شعر و ادب است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌ شمالی برای دست‌یابی به این اهداف تلاش می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه ‌شمالی به وظایف شورای موقت انجمن شعر و ادب شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌ شمالی اشاره و خاطرنشان کرد: اعضای شورای موقت انجمن شعر و ادب شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه ‌شمالی برای عضو‌گیری، دعوت از شاعران، تشکیل مجمع عمومی، برگزاری انتخابات و ثبت اساسنامه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این دو شهرستان در مدت سه ماه فعالیت می‌کنند.

موسوی با اشاره به لزوم ارائه تبلیغات لازم برای عضو‌گیری از بین علاقه‌مندان به شعر و ادب و عضویت در انجمن شعر و ادب و ساماندهی مناسب آن، بیان داشت: برنامه‌ریزی لازم برای ساماندهی مناسب و تقویت انجمن شعر و ادب شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌ شمالی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال اجرایی شدن است.

وی گفت:رحمت‌الله حسن‌پور، ذبیح‌الله ذبیحی، حسین اصغری، جابر خانلری، شعبان نادری، حوری کاظمی و مبین اکبرنژاد به عنوان شورای موقت انجمن شعرو ادب شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه ‌شمالی انتخاب شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :