آخرین عناوین

يکشنبه 26 مهر 1394-9:57 کد خبر:16851

یک نفر در هیاهوی استقبال دیده نشد !

یک نفردر هیاهوی استقبال دیده نشد، نه در رسانه ها و نه در محافل سیاسی

در هیاهوهای استقبال،عملکرد مهدی عبوری قابل تقدیر است ولی نجابتش در روزی که حافظه دوربین عکاس ها کمتر عکسی از وی ثبت کرد، تحسین برانگیز تر بود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی نیوز، استقبال از رئیس جمهور در مازندران روز دوشنبه 20 مهر با حضور پرشور و باشکوه مردم استان در استادیوم شهید متقی ساری برگزار شد.

گذشته ثابت کرده است ، معمولاً در چنین برنامه هایی ، زحمات آنهائی که در پشت صحنه هستند و فعالیت آنها باعث موفقیت یک برنامه می شود ، نادیده گرفته شده و در برابر آنهائی که عکسشان در دوربینهای متعدد ثبت و مصاحبه هایشان در سایت ها و مجلات نوشته می شود  ، مورد تقدیر قرار می گیرند.

یکی از آن افرادی که در پشت صحنه استقبال از رئیس جمهور در ساری تلاش کرد ، شهردار ساین شهر بود که به جرات می توان گفت تبلیغات موثر برای استقبال از رئیس جمهور را به خوبی مدیریت کرد.

البته مهدی عبوری ، هیچگاه سعی نکرد نامش را در اجرای برنامه های رئیس جمهور در بوق و کرنا کند، او حتی یک مصاحبه هم در این مورد انجام نداد .

حتی وقتی به عضو شورای شهر در مراسم سخنرانی رئیس جمهور اجازه حضور در جایگاه ویژه داده شد ، شهردار جوان ساری پشت سکوهای شهید متقی ایستاد تا نه عکسی از وی در دوربین ها ثبت شود و نه کمبودی در وظایف محول شده به وی احساس شود.

ساعاتی بعد و در سالن هلال احمر هم وقتی بعضی از مسئولین و چهره های سیاسی بر سر نشستن بر صندلی های ردیف های ابتدائی دیدار نخبگان با رئیس جمهور رقابت داشتند ، باز هم شهردار جوان ساری در انتهای سالن در کنار جاسم دلاوری قهرمان بوکس جهان نشست .

تلاش های شهردار ساری چند هفته قبل از آمدن دکتر حسن روحانی به مازندران ، آغاز شد و مسئولیت تبلیغات در سطح شهر ساری را بر عهده گرفت که البته در این کار هم موفق نشان داد و نتیجه اش را هم در استقبال با شکوه از رئیس جمهور شاهد بودیم.

به هر حال در این هیاهوهای استقبال ، مهدی عبوری فراموش شده است،هم در رسانه ها و هم در محافل سیاسی.

به راستی که او کارش را به خوبی انجام داد و هر چند عملکردش قابل تقدیر است ولی نجابتش در روزی که حافظه دوربین عکاس ها کمتر عکسی از وی ثبت کرد ، تحسین برانگیز تر بود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :