آخرین عناوین

چهارشنبه 29 مهر 1394-9:20 کد خبر:16859

با حکم استاندار مازندران صورت گرفت:

شهردار جدید هادی‌شهر منصوب شد

شهردار جدید هادی‌شهر با حکم استاندار مازندران منصوب و معارفه شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام حسین آزادی‌کناری امام جمعه هادی‌شهر، محمدی تاکامی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران، سید علی اسد فرماندار بابلسر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی محمد جواد اسماعیل‌تبار به عنوان شهردار جدید هادی‌شهر معرفی شد.

امام جمعه هادی‌شهر در این مراسم با تسلیت به ایام عزاداری اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران با وفایش و گرامیداشت یاد و خاطر شهردار فقید هادی‌شهر گفت: مرحوم نادعلی نیازی اوریمی در مدت کوتاه فعالیت خود در این شهر، نام نیکی از خود بر جای گذاشت و خدمات ارزنده‌ای انجام داد.

حجت‌الاسلام حسین آزادی‌کناری با تبریک به شروع فعالیت محمد جواد اسماعیل‌تبار شهردار جدید هادی‌شهر، اظهار کرد: امیدوارم شهردار جوان هادی‌شهر بتواند شهر را به رشد و توسعه شهری برساند.

وی با تاکید به توجه به زیرساخت شهری، توجه به راه‌های برون‌شهری و درون‌شهری، احداث سی‌ان‌جی، فراهم کردن شرایط لازم برای جذب سرمایه‌گذار و حمایت از سرمایه‌گذاران را از جمله وظایف شهردار جدید دانست.

فرماندار بابلسر نیز با تقدیر از شورای شهر هادی‌شهر برای حمایت و معرفی شهردار جدید بیان کرد: برای رسیدن به توسعه شهری باید برنامه مدونی داشته باشیم.

سید علی اسد با تاکید به رعایت حقوق شهروندی، نگاه علمی به برنامه‌های شهری، طراحی درست و برنامه‌ریزی مدون در شهرها، افزود: معابر و خیابان‌ها در سطح شهر، با هویت و معماری ایرانی اسلامی احداث شوند.

وی در پایان گفت: جهت تقدیر از زحمات ارزنده نادعلی نیازی اوریمی شهردار فقید هادی‌شهر میدانی به نام وی نام‌گذاری شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :