آخرین عناوین

چهارشنبه 29 مهر 1394-16:40 کد خبر:16865

آبگوشت نذری ۳۰۳ چالوسی را مسموم کرد:

عدم پاسخگویی فرماندار چالوس/مسمومیت 303 چالوسی براثر آبگوشت نذری

رئیس شبکه بهداشت شهرستان چالوس دلیل مسمومیت ۳۰۳ نفر از عزاداران حسینی براثر مصرف غذای نذری دریکی از مناطق این شهرستان را تشریح کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر،حدیث گردکلی درباره مسمومیت غذایی شماری از عزاداران چالوسی در مسجد امام سجاد (ع) منطقه شمال آباد گفت: غذایی که بین عزاداران توزیع شده بود سبب مسمومیت شماری از آنان شده است.

وی با اشاره به اینکه این حادثه شب پیش رخ‌داده بود اظهار داشت: آبگوشتی که بار گذاشته شد پس از طبخ از ساعت پنج‌تا ۹ شب در فضای غیربهداشتی نگهداری شد که احتمال می‌رود دچار آلودگی شده باشد.

وی تصریح کرد: مقداری از این آبگوشت برای بررسی به آزمایشگاه استان ارسال‌شده است.

وی عنوان کرد: در این حادثه که در مسجد امام سجاد (ع) شمال آباد رخ داده است، شماری از عزاداران به دلیل مسمومیت غذایی، علائم گوارشی و سردرد به مراکز درمانی مراجعه کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان چالوس، گرم بودن هوا و نگهداری کوبیده آبگوشت در فضای غیربهداشتی و بیرون یخچال را دلیل بروز مسمومیت بیان کرد و گفت: حدود ۱۳ نفر از مراجعان در بیمارستان های طالقانی، امام رضا و رازی بستری و مداوا و بقیه سرپایی درمان شدند.

گرد کلی بابیان اینکه اقدامات بهداشتی و محیطی موردنیاز را انجام دادیم گفت: در کارگروه سلامت نیز نکات موردتوجه گفته‌شده است.

محمدناصرزندی فرماندار چالوس که این حادثه در حوزه استحفاظی و تحت مدیریتش رخ‌داده است در پیگیری خبرنگار مهر از پاسخگویی به این رسانه خودداری کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :