آخرین عناوین

يکشنبه 3 آبان 1394-8:57 کد خبر:16872

تبلیغات انتخاباتی به شیوه نو؟!!!

شیوه های نوین تبلیغات برخی کاندیداها/ گشت و گذار در سواحل آنتالیا در مقابل یک رای

ترتیب دادن تورهای سیاحتی به کشور ترکیه و شهرهای معروف و توریستی آن نموده و با جذب جوان، توسط یکی از کاندیداهای حوزه انتخابیه قائم شهر.


به گزارش خزرخبر وبه نقل از سلام صبح، هرچه به زمان انتخابات نزدیک تر می شویم، از گوشه و کنار شهر اخبار جدید و تعجب برانگیزی به گوش می رسد، حال و هوای کوچه پس کوچه های شهرها و روستاها انتخاباتی تر می شود اما گویی برخی از کاندیداها سعی دارند تا کمی این فضای خشک و جدی انتخابات را تلطیف کرده و دل به دریا بزنند، آن هم از نوع مدیترانه ای!!

شنیده ها حاکی از آن است که یکی از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم شهر، با مشاوره یکی از نزدیکانش که دست بر قضا علاقه زیادی به سفر ترکیه دارد، اقدام به ترتیب دادن تورهای سیاحتی به کشور ترکیه و شهرهای معروف و توریستی آن نموده و با جذب جوانان و راهی کردنشان به این سفر جذاب، قصد دارد جایی در دل آنها باز کرده و برای خود رای جمع کند.

مردم ما و بویژه جوانان بصیر و آگاه، همواره و در همه صحنه ها ثابت کرده اند که به خوبی و بهتر از سیاست مداران و سیاست بازان تفاوت خوب از بد را درک می کنند و مجذوب خیمه شب بازی ها نمی شوند.

به نظر همیشه لازم نیست به حرف اطرافیان و مشاوران عمل کرد، گاهی می طلبد که کمی هم تفکر کرد و راه را انتخاب نمود. مخصوصاً از این کاندیدای محترم با این همه سوابق سیاسی و امنیتی بسیار بعید است.

خبرنگار صرفا جهت اطلاع سلام صبح ،خبرهای عجیبی از این نوع دارد که بزودی برایمان خواهد گفت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :