آخرین عناوین

يکشنبه 3 آبان 1394-10:7 کد خبر:16873

برکناری های عجیب ربیع فلاح در ساختمان استانداری مازندران:

سه مديركل بركنار شدند/تغییرات همچنان ادامه خواهند داشت

سونامی تغییرات به زودی در مازندران به راه می افتد و برخی از مدیران که چوب لای چرخ حرکتی دولت و استان گذاشته بودند باید جای خود را به نیروهای کاردان بسپارند.


به گزارش خزرخبر، حدود دو سال از تصدی ربیع فلاح بر کرسی استانداری مازندران می گذرد، او به عنوان نخستین استاندار برگزیده در دولت تدبیر و امید بعنوان عالی ترین مقام اجرایی مازندران وارد ساختمان سفید استانداری شد.

استانی که در جریان انتخابات یازدهم ریاست جمهوری بالاترین رای را به دولت تدبیر و امید و سیاست های اعلام شده از سوی دکتر حسن روحانی داده بودند، حالا ساکنان دیار علویان چشم انتظار تغییراتی بودند که دولت وعده اش را برای حرکت های توسعه ای داده بود.

 ربیع فلاح که قبل ازبه دست گرفتن سکان استانداری مازندران به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران برگزیده شده بود، تلاش کرد از میان افرادی که به او معرفی می شدند اصلح ترین ها را برای گماردن مسولیت ها برگزیند.

در این راه برخی از افرادی که به عنوان مشاور در کنار استاندار مازندران بودند نقش راهنما را برایش ایفاء می کردند، این در حالی بود که فلاح به دلیل سالهای طولانی حضورش در تهران و داشتن مسئولیت های کشوری در باره گزینه های مطرح شده اطلاعات کافی نداشت و بیشتر انتخاب افراد را بر اساس معرفی مشاورانش انجام می داد.

حالا از آن دوران بیش ازدو سال گذشته است و فلاح در این مدت زوایای مختلف استان مازندران را به خوبی شناسایی  کرده و به شناخت خوبی از افراد در سمت های مختلف رسیده است.

حالا او پتانسیل ها و ظرفیت های استان و مردانش را برای عبور از بحران ها به خوبی شناسایی کرده و می داند که از این ویژگی ها چگونه بهره گیری کند.

اکنون استاندار مازندران می تواند بدون اتکا به گفته ها و توصیه های اطرافیانش برای ایام پیش رو برنامه ریزی مدون و صحیح ارائه دهد.

شنیده ها حکایت از آن دارد که برای به سامان رساندن وعده های اعلام شده از سوی ریاست محترم جمهوری در سفر اخیرش به مازندران قرار است برخی از افراد از سمت های خود عزل شده و تعدادی  کاربلد و متخصص بکار گمارده شوند.

به نظر می رسد حالا دیگر مازندران برای رسیدن به دروازه های توسعه یافتگی راه خود را پیدا کرده و قرار است با گزینش نیروهای جدید چرخش آسانتری را در این راه شاهد باشیم.

 گفته ها همچنین حکایت از آن دارد که سونامی تغییرات به زودی در مازندران به راه می افتد و برخی از مدیران که در این مدت کم کاری کرده و چوب لای چرخ حرکتی دولت و استان گذاشته بودند باید جای خود را به نیروهای تازه نفس و کاردان بسپارند.

در اولين گام ، حسن نژاد- محمدي تاكامي و علوي مديران كل سياسي و انتخابات، شهري و امور شواراهاي استان و مالي و اداري استانداري مازندران از سمت خود بركنار شدند و آقايان فرهاد عسگري و مرتضي ناصحي جانشين محمدي تاكامي و علوي شدند و فعلا فردي بجاي حسن نژاد معرفي نشده است.

بنابر گزارش رسيده از منابع موثق در روزهاي پيش رو عليرضا يونسي معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران هم غزل خداحافظي را خواهد خواند تا يك سونامي واقعي در تغييرات مديران سياسي استان را شاهد باشيم.

اما سوال اين است كه چه كسي جايگزين عليرضا يونسي در معاونت سياسي امنيتي استانداري مازندران خواهد بود؟!

شنيده ها حكايت از اين دارد كه يكي از اصلاح طلبان خوشنام مازندراني كه از محبوبيت بسيار زيادي در ميان اصلاح طلبان و تعاملات خوبي با دولتمردان دارد به زودي سكاندار معاونت سياسي امنيتي استانداري مازندران خواهد شد.

بدين ترتيب پيش بيني دوماه گذشته درست از آب درآمد و يونسي رداي معاونت سياسي امنيتي استانداري را از تن در خواهد آورد.

اميدواريم كه تغييرات حاصله بتواند مازندران را با سرعت بيشتري به سمت توسعه و ترقي پيش ببرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :