آخرین عناوین

پنجشنبه 7 آبان 1394-16:21 کد خبر:16902

چاله های پیش روی شهروندان:

چاله‌چوله‌های پیش روی شهروندان گلوگاه چه زمانی پُر می‌شود؟

وجود چاله‌های خطرناک که با وجود گذشت بیش از 6 ماه هنوز ترمیم نشده‌اند رانندگان و شهروندان گلوگاهی را به ستوه آورده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از گلوگاه ما، زیر گذر خیابان راه آهن شهرستان گلوگاه به لحاظ قرار گرفتن اتصال منطقه کوبچی محله به خیابان راه آهن محل عبور بسیاری از شهروندان گلوگاه است.

یکی از معضلات مهم و اساسی شهروندان گلوگاه وجود چاله‌های متعدد در حوالی زیرگذر کوبچی‎محله است که موجب نارضایتی شهروندان و رانندگانی که از این مسیر عبور می‌کنند شده است که در گزارشی که اواخر اردیبهشت از پایگاه اطلاع رسانی منتشر شده نیز گویای همین مطلب است.

اما گویا مسئولان هیج اهمیتی به مشکلات منعکس شده از زبان مردم نداده و وضعیت برخی از این چاله ها هر روز نامناسب تر می‌شود.

البته شهرداری به پر کردن و ترمیم برخی از چاله ها اقدام کرده اما این اقدام کافی نبوده و شهروندان و رانندگان تاکسی به ستوه آمده اند.

یکی از شهروندان همین منطقه در گفت‌و گو با ما گفت: روند رفع مشکلات معابر حوالی این زیر گذر بسیار کند است به طوری‌که اهالی این منطقه احساس می‌کنند شهرداری توجهی به این منطقه ندارد.

وی بیان کرد: آیا اصلاح ارتفاع روپوش کانال اینقدر زمان بر و هزینه بردار است که بیش از ۶ ماه زمان برده است.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید اصلاح و ترمیم روپوش کانال زیر هزینه چندانی ندارد، اما اگر چرخ خودرو با سرعتی نه چندان زیاد به این چاله ها بیفتد، وسیله نقلیه دچار آسیب شده و راننده متحمل خسارت می‌شود و چه بسا شهروندانی که در اثر وجود این‌گونه چاله ها متحمل هزینه شدند.

امیدواریم مسئولان امر به زیبایی شهر بیشتر توجه کرده و این‌گونه چاله‌های خطرناک را که امنیت شهروندان و رانندگان را تهدید می‌کند هرچه زودتر ترمیم کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :