آخرین عناوین

شنبه 16 آبان 1394-18:25 کد خبر:16968

با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران برگزارشد:

معارفه رئیس جدید اداره کتابخانه‌های عمومی قائم‌شهر

رئیس جدید اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قائم‌شهر معارفه شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی مازندران،در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی قائم‌شهر که با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران، فرماندار قائم‌شهر، روسای ادارات، کتابداران شهرستان، معاون و کارشناسان اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد، رئیس جدید اداره کتابخانه‌های عمومی قائمشهر معارفه شد.

در این جلسه از زحمات جواد بزرگی رئیس سابق اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قدردانی شد و مرضیه فلاح کردآبادی با حکم مرتضی عمرانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان به عنوان رئیس جدید این اداره معارفه شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در این مراسم با اشاره به جایگاه رفیع علم‌آموزی در دین مبین اسلام و با بیان اینکه کتابداران باید به خود ببالند که در کتابخانه‌های عمومی خدمت می‌کنند، گفت: بهترین جایگاهی که جهل را از بین می‌برد، جایی است که کتاب در آن حضور داشته باشد و از این جهت، کتابخانه‌های عمومی دارای منزلت ویژه اجتماعی هستند.

مهدی محمدی فرماندار قائم‌شهر نیز تغییرات مدیریتی را بخش اجتناب‌ناپذیر جریان مدیریتی عنوان کرد و خواستار گسترش فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی و توسعه فضای کتابخانه‌ای جهت پاسخگویی هر چه بهتر به جامعه شد.

مرضیه فلاح کردآبادی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قائم‌شهر داشتن تخصص، نظم و انضباط کاری و سواد اطلاعاتی، استفاده از نیروی انسانی حرفه‌ای و متعهد، گریز از خودکامگی و روی آوردن به مشورت‌گرایی و رعایت مساوات، عدالت و تکریم کارمندان را از بایسته‌های مدیریت موفق برشمرد و گفت: تلاش می‌شود با پذیرفتن مسئولیت اشتباهات، انتقاد و پیشنهادپذیری، صداقت در گفتار، تحقق وعده‌ها و پرهیز از هرگونه حاشیه‌سازی در راستای برنامه‌ریزی منطقی برای تحقق اهداف کوتاه مدت و بلند مدت با حفظ موازین و چارچوب قوانین، گام‌های مهمی برداشته شود.

براساس این گزارش، پس از این نشست مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از کتابخانه عمومی جمشید احمدی و کتابخانه عمومی در آستانه افتتاح قراخیل قائم‌شهر بازدید و با کتابداران به گفت‌وگو پرداخت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :