آخرین عناوین

يکشنبه 17 آبان 1394-12:21 کد خبر:16975

مخالفت رئیس دولت اصلاحات با کاندیداتوری شیخ اصلاح طلب:

خبری که پای رئیس دولت اصلاحات را به مازندران باز کرد/ سکانس دردناک یک فیلم...

به دلیل عدم موفقیت در دریافت تکذیبیه نهایتا شیخ معروف خود به دیدار رئیس دولت اصلاحات رفت، اما وی ضمن استقبال سرد تاکید کرد نظرم همان است که قبلا گفتم.


به گزارش خزرتیتر خبر و به نقل از وارش، حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه جزو معدود حوزه‌های انتخابیه در مازندران است که در ادوار مختلف مجلس به علت تعدد کاندیدای اصلاح طلب و علیرغم آنکه مجموع آرای اصلاح طلبان در این حوزه بیشتر می‌باشد اما همواره نمایندگان اصولگرا را راهی خانه ملت کرده است.

همین مسئله و نیز تجربه انتخابات سال 92 سبب شده است آهنگ حرکت سیاسیون منطقه به سمت ائتلاف اصلاح طلبان جهت گیری نماید لذا اخیرا یکی از رسانه‌های استان خبر داده است برخی فعالان سیاسی در دیدارهای جداگانه با رئیس دولت اصلاحات خواهان ارائه طریق ایشان برای حل معضل قدیمی رقابت درون جناحی اصلاح طلبان منطقه شده‌اند که در آن وی با دریافت گزارشی از آرایش سیاسی منطقه، نسبت به حضور شیخ معروف این حوزه انتخابیه موضع گرفته‌ است و کاندیداتوری وی را به صلاح ندانست.

پس از آن بود که سیل اقدامات برای دریافت تکذیبیه از دفتر رئیس دولت اصلاحات جاری شد و به دلیل عدم موفقیت یاران شیخ در دریافت تکذیبیه نهایتا شیخ معروف خود راسا به دیدار رئیس دولت اصلاحات رفت تا با ارائه پرینت اخبار سایت‌های محلی، رئیس دولت اصلاحات را به صدور تکذیبیه قانع نماید اما وی ضمن استقبال سرد از میهمان ناخوانده خود تاکید کرد نظرم راجع به حوزه انتخابیه شرق مازندران و شخص شما همان است که قبلا گفتم.

نکته‌ای که نباید در تحلیل فضای سیاسی حوزه انتخابیه بهشهر، نکا، گلوگاه نادیده گرفت این است که تمامیت خواهی و عدم گذشت در میان برخی از اصلاح طلبان مخصوصا آن هنگام که در عرصه قدرت قرار دارند مسئله جدیدی نیست.

در این حوزه شیخ معروف پای رقابت درون جناحی را حتی به درون خانواده خود باز نمود و به برادر خویش را نیز در نقطه مقابل می‌بیند.

شدت سهم خواهی تا جایی پیش رفت که این شایعه پیچیده که «حامیان و حلقه اصلی نزدیکان وی با ادبیات تهدید و حتی توهین به سران خود بر ادامه حضور در صحنه انتخابات اصرار می‌ورزند، حال باید دید افرادی که به برادان خونی خود رحم نمی‌کنند با براداران دینی خود چه خواهند کرد.»

و اما

سکانس دردناک یک فیلم...

رئیس دولت اصلاحات: لطفا روی آن صندلی بنشینید.

(رحمانی کنار وی می نشیند و ژست عکس می‌گیرد. پاکتی در دست دارد که گزارش سایتها در خصوص نظر رئیس دولت اصلاحات پیرامون صلاح نبودن حضور رحمانی از شرق مازندران در آن است و می‌خواهد وی آنرا تکذیب کند که آنرا تکذیب نمی‌کند.)

حجت الاسلام رحمانی خلیلی: پسر ما که نیاز نداریم که...

پسر: نه اشکال نداره وقتی دوستان ...

نکته مهم؛ آیا رئیس دولت اصلاحات بازیچه رحمانی خواهد شد؟!

پرسش مهم؛ چرا سیدخندان لبخند نمی زند؟!

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :