آخرین عناوین

يکشنبه 17 آبان 1394-12:40 کد خبر:16976

روابط عمومي سازمان فاوا شهرداري ساري خبر داد:

بازديد مديران ارشد بانك انصار كشور از پروژه كارت شهروندي

مديرعامل سازمان فاوا در ديدار با قائم مقام بانك انصار عنوان كرد: ساري كارت، حركت در جهت حقوق شهروندي .


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومي سازمان فاوا، يحیي فروتن قائم مقام بانك انصار، صدرالله چمك معاونت برنامه ريزي و هدايت راهبردي بانك انصار و مجموعه بانك انصار استان از پروژه كارت شهروندي (ساري كارت ) بازديد بعمل آوردند و طي جلسه اي در محل بانك انصار به تشريح روند اجراي پروژه و مزاياي آن پرداختند.

عليرضا عظيمي ضمن تشكر از مجموعه بانك انصار در جهت همكاري و همدلي انجام پروژه كارت شهروندي (ساري كارت) به تشريح و توضيح روند اجرايي شدن اين طرح در مركز استان پرداخت.

وي با ابراز خرسندي نسبت به روند پياده سازي پروژه كارت شهروندي و اجرايي شدن آن و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اظهار داشت: استفاده شهروندان از دريافت خدمات كارت شهروندي نشان دهنده مثبت بودن اجراي روند پروژه در شهر است كه با تكميل تمامي زير ساخت هاي لازم جهت ارائه خدمات حتما استقبال بيشتري را از شهروندان شاهد خواهيم بود.

ايشان با اشاره به برخي از اقدامات انجام شده توسط سازمان فاوا افزودند: بحث فرهنگ سازي و اطلاع رساني عموم جهت استفاده از كارت شهروندي در دراز مدت از جمله اقداماتي است كه برنامه هاي متنوعي را با حمايت مسئولان شهرداري برنامه ريزي و در نظر گرفته ايم كه در اولين اقدام، آموزش كارت شهروندي را در سراي تداوم سطح شهر آغاز كرديم و به همراه آن آموزش دانش آموزان و نصب دستگاه هاي pos در دبيرستان هاي سطح شهر جهت پرداخت كرايه و استفاده از بوفه مدرسه جهت تامين نيازهاي خود انجام گرديده است.

وي گفت : يكي از مهمترين اقداماتي كه در راستاي خدمات مطلوب به شهروندان بايد آن را توسعه داد ، دسترسي به شبكه شارژ و كارت شهروندي است كه به عنوان زير ساخت اصلي اين پروژه دانسته مي شود. در اين راستا ۳۹ محل كه تردد شهروندان در آنجا بسيار زياد مي باشد توسط سازمان فاوا شناسايي و جهت نصب دستگاه هاي cash les و pos به مجموعه بانك معرفي كرده ايم كه قريب به ۱۸ دستگاه در حال حاضر در اماكن و مناطق مورد نظر نصب گرديده است.

درادامه يحيي فروتن قائم مقام بانك انصار ضمن قدرداني از مدير عامل سازمان فاوا جهت تشريح روند كارت شهروندي در شهر ساري گفت : خوشحاليم كه توانسته ايم با شهرداري ساري و مجموعه سازمان فاوا پروژه اي عظيم را به سرانجام برسانيم كه از جمله پروژه هاي موفق بانك نيز به شمار مي آيد .

وي اظهار داشت : با توجه به روند سريع اجراي پروژه كارت شهروندي در مركز استان و استقبال شهروندان از اين امر مهم مجموعه بانك انصار با همكاري سازمان فاوا با بررسي هاي كارشناسانه جهت رفع نيازها در راستاي ارائه خدمات در حال به روز رساني زيرساخت ها و امكانات موجود مي باشيم و اميدواريم در آينده اي نزديك بتوانيم نتايج و پيشرفت هاي بيشتري را در زمينه كارت شهروندي مشاهده نماييم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :