آخرین عناوین

دوشنبه 18 آبان 1394-9:58 کد خبر:16984

انتقاد از عملکرد استاندار مازندران:

نتیجه انتخابات ازپیش‌تعیین‎شده است/برای حضور در انتخابات مرددم

نماینده مردم ساری و میاندورود گفت:اگر این انتصاب صحت داشته باشد، استاندار مازندران کلیات انتخابات مجلس در مرکز استان را زیرسوال برده است.


به گزارش خزرتیترخبر وبه نقل ازعصرساری، سیدرمضان شجاعی با انتقاد از عملکرد استاندار مازندران، اظهار کرد: خود آقایان در وزارت کشور اعلام کردند که تمام عزل و نصب‌ها ۶ ماه قبل از انتخابات تمام می‌شود اما چه شد که تنها ۴ ماه مانده به آن تاریخ حساس قصد تغییر فرماندار مرکز استان را دارند.

وی با تاکید بر لزوم جذب آرا و حضور ملت در انتخابات آینده، افزود: اقدامات شتاب‌زده حتماً شائبه‌هایی ایجاد می‌کند و بی‌اعتمادسازی مردم را در پی دارد و این به معنای دلسری ملت برای حضور در پای صندوق رأی است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان اینکه، دولت با اینگونه اقدامات به‌دنبال وارد کردن وکلای خود به مجلس است، تصریح کرد: فرد مطرح‌شده برای سمت فرمانداری ساری، مبانی روشن و افراطی دارد و قطعاً در این زمان کم مانده تا انتخابات آینده، این تغییر جو سیاسی، ساری را متشنج می‌کند.

شجاعی با بیان اینکه دولت به‌دنبال تغییر در روند انتخابات است، اضافه کرد: دولت با سیاستی خاص به‌دنبال وارد کردن وکلای خود به مجلس است، اقدماتی که نه ملت در آن تدبیری می‌بینند و نه امیدی به آینده دیده می‌شود.

وی ادامه داد: دولت به این دلیل این زمان را برای تغییر در فرمانداری مرکز استان انتخاب کرد که توان مقابله با آن نباشد تا شعور مردم را به بازی بگیرد، مگر کسانی که اکنون در حال خدمت هستند، توان چهار ماه اداره شهرستان را ندارند که در این زمان حساس دست به چنین کاری می‌زنند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: حال اگر این انتصاب صحت داشته باشد، استاندار مازندران کلیات انتخابات مجلس در مرکز استان را زیرسوال برد، نتیجه انتخابات ساری قابل پیش‌بینی شد و هم خودم و دیگر کاندیداها را برای حضور در انتخابات پیش رو مردد کرد، زیرا اگر به این منوال پیش رود انتخابات یک نمایش است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ناشناس
    يکشنبه 24 آبان 1394-13:6


    با سلام
    جناب آقای دکتر شجاعی اگر آقای واحدی سکان فرمانداری را بدست داشتند نتیجه انتخابات به نفع شما بود؟
    یعنی منظورتان این است که انتخابات الکی و فرمالیته هستش و همه چی تو فرمانداری رقم می خورد. خواهشاً - به حرف هایی که میزنید یه خورده فکر کنید...

    • محمد
      شنبه 23 آبان 1394-12:36


      شجاعی تا بحال کجا بود؟ چون فرمانداری قبلی باب میلش بوده است.