آخرین عناوین

جمعه 22 آبان 1394-19:4 کد خبر:16995

خبری غیر منتظره از شهرداری ساری:

معاون با سابقه شهردار ساری هم رفتنی شد

معاون با سابقه و مجرب شهرداری ساری رفتنی شد.


به گزارش خزرتیترخبر،حمید فرزانه معاون شهرسازی شهردار ساری گفت:طی سخنانی که با شهردار ساری داشته ام تقاضای بازنشستگی کرده ام که امیدوارم این تقاضا مورد موافقت شهردار قرار بگیرد.

وی با اعلام اینکه مسائل شخصی و خستگی از کار علت تقاضای بازنشستگی من بوده است افزود:یکی از افتخارات فعالیت کاری من،همکاری با مهدی عبوری شهردار موفق ساری بوده است که در کارنامه کار من در شهرداری ثبت شده است.

بر پایه این گزارش ،بعد از بازنشستگی رسولی معاون قبلی شهردار ساری،فرزانه که از معاونان و مدیران قدرتمند،با تجربه،کاردان،زیرک و با نفوذ شهرداری بوده است دومین نیروی ویژه ای است قصد بازنشستگی دارد.

شنیده ها حاکی از آن است که هنوز شهردار ساری با این تقاضا موافقت نکرده است.

دقایقی قبل حمید فرزانه طی تماسی با خزرتیترخبر اعلام کرد:شهردار ساری با استعفای اینجانب مخالفت نموده و من همچنان در کنار شهردار محترم به خدمت گذاری به مردم و شهرداری مشغول خواهم بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • سازنده
    شنبه 23 آبان 1394-20:41


    چرا اقاي عبوري با استعفاي ايشان موافقت نميكنند ؟؟ بد نيست بعد از موافقت ،سازمان هاي مربوطه ،به اموال ايشان قبل و بعد تصدي پست نگاهي بيندازند

    • ناشناس
      شنبه 23 آبان 1394-11:34


      سلام.اقای عبوری چرا موافقت نمیکنی اخه 1پرسنل چرا باید 35یا36سال کار کند در صورتی که اینهمه پرسنل کاری و خدوم در این زمینه در شهرداری می باشد ؟!!