آخرین عناوین

شنبه 23 آبان 1394-8:51 کد خبر:16998

به دنبال بارش شدید باران اعلام شد:

تعطیلی مدارس غرب مازندران بدلیل بارش شدید باران

بارش شدید باران مدارس غرب مازندران را تعطیل کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تسنیم،به دنبال برودت نسبی هوای مناطق مختلف استان از شب گذشته تا امروز، آسمان مازندران بارانی شده است.

این بارش خفیف دیشب تا صبح ادامه داشته و از دقایقی پیش باران شدید همراه با تندباد مناطقی از شهرهای ساری، نکا، بهشهر و جویبار را فراگرفت.

بارش شدید باران سبب آبگرفتگی برخی خیابان‌های اصلی و فرعی در شهرهای فوق شده و تردد دانش آموزان و کارکنان ادارات را با کندی مواجه کرده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران نیز در گفت‌وگویی از بارش باران سیل آسا از امروز تا امشب در مناطقی از استان خبر داده بود.

نوربخش داداشی افزود: آسمان مازندران تا امشب بارانی شدیدی خواهد داشت و در ارتفاعات شاهد بارش برف شدید خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی مازندران نیز با هشدار به دهیاران و روستاییان مناطق حاشیه نشین، از آنان خواست تا در اقامت در رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

وی با بیان اینکه مازندران در فردا جوی نسبتا پایدار خواهد داشت، از صیادان خواست از زدن به دریا و ماهیگیری در روز جاری جدا خودداری کنند.

جعفر محمدنژاد، فرمانده پلیس راه مازندران نیز در گفت‌وگو با تسنیم از لغزنده بودن تمامی جاده‌های شرق و مرکز استان به دلیل بارش شدید باران خبر داد و اظهار داشت: رانندگان با سرعت مطمئنه تردد کرده و از سفرهای غیرضرور خودداری کنند.

وی با بیان اینکه بارش برف در ارتفاعات سبب کندی تردد در برخی از این محورها شده است، افزود: هم اکنون محور کندوان به دلیل ریزش برف شب گذشته، بسیار لغزنده بوده و تردد در این محور باید با احتیاط کاملی صورت گیرد.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه رانندگان در هنگام تردد از طول مسیر آگاهی پیدا کنند، گفت: همراه داشتن وسایل گرمایشی برای ایمنی در سفر امری ضروری است.

سخنگوی آموزش‌وپرورش مازندران نیز از تعطیلی مدارس شهرستان نور در صبح امروز در همه مقاطع تحصیلی خبر داد و بارندگی شدید را دلیل تعطیلی مدارس نوبت صبح شنبه در شهرستان‌های نوشهر و چالوس در مقطع ابتدایی بیان کرد.

محمود رضا علیزاده افزود: با توجه به بارندگی شدید صبح امروز، مدارس نوبت صبح در مقطع ابتدایی شهرستان‌های نوشهر و چالوس تعطیل شد و درباره تعطیلی مدارس نوبت بعدازظهر هنوز تصمیم‌گیری نشده است.

وی بابیان اینکه در صورت تعطیل بودن مدارس نوبت بعد از ظهر شنبه تا ساعت 11 امروز در این زمینه اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد، عنوان کرد: در بخش بلده نور با آنکه با بارش برف مواجه هستیم اما به دلیل شبانه‌روزی بودن، مدارس دایر است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :