آخرین عناوین

شنبه 23 آبان 1394-12:20 کد خبر:17000

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری:

منطقه ساری،پایلوت های اول سیستم تصفیه فاضلاب صنعتی

منطقه ساری از پایلوت های اول سیستم تصفیه فاضلاب صنعتی در سطح كشور معرفی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی منطقه ساری:مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری از تصفیه پساب فاضلاب صنعتی در منطقه ساری خبر داد.

حسینعلی طالبی با بیان اینکه امروزه ضرورت استفاده از آب در مصارف صنعتی و خانگی افزایش پساب فاضلاب را به همراه دارد گفت:تصفیه فاضلاب ها  و تبدیل آن به آب های پاک تر و با آسیب کمتر برای حفظ محیط زیست ضروری است.

وی تصریح کرد:عزم جدی برای تصفیه آب فاضلاب صنعتی و شهری در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری وجود دارد.

طالبی مهمترین هدف تصفیه فاضلاب ها را تامین شرایط بهداشتی برای زندگی مردم و حفظ محیط زیست دانست و افزود:بازیابی آب فاضلاب،تولید انرژی و کود طبیعی و استفاده از آب تصفیه شده در آبیاری فضای سبز از دیگر مزایای تصفیه آب فاضلاب است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت:شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری نخستین احداث کننده حوضچه خشک کننده لجن در بین 37 منطقه کشور است.

وی خاطرنشان کرد:آب خارج شده از حوضچه های خشک کننده لجن پس از بررسی های مختلف و آزمایش های دقیق و تصفیه شدن وبرای آبیاری کشاورزی قابل استفاده می باشد.

حسینعلی طالبی با توضیح اینکه مراحل علمی و عملی  خاصی برای ته نشین شدن لجن ها انجام می شود گفت:لجن های ته نشین شده در نهایت فشرده،خشک و پودر می شوند تا در مصارف صنعتی استفاده شود.

طالبی با بیان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری  به عنوان اولین احداث کننده سیستم تصفیه فاضلاب شهری و بهداشتی در سال 1394 در کل کشور است گفت:این شرکت همچنین به عنوان یکی ازپایلوت های اول در احداث سیستم تصفیه فاضلاب صنعتی در سطح کشور معرفی شد.

وی به تلاش برای رعایت الزام های مدیریت بهداشت،ایمنی و محیط زیست اشاره و تصریح کرد:با اقدامات انجام شده این شرکت از نخستین مناطق در کشور است که موفق به کسب گواهینامه بین المللی HSE_MS  شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری خاطر نشان کرد:تلاش می کنیم تا با رعایت تمام استانداردها و انجام همه تعهدات و الزام های قانونی و محیطی به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :