آخرین عناوین

شنبه 23 آبان 1394-12:30 کد خبر:17001

درهمایش فرماندهان و اعضای پایگاه بسیج مطرح شد:

لزوم آگاهی از محیط اجتماعی و فضای مجازی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت:لزوم آگاهی کارکنان از محیط اجتماعی و فضای مجازی و ترویج فعالیت های سازنده پیرامون زندگی ضروری است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی منطقه  ساری،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری  در جلسه فرماندهان و اعضای پایگاه های بسیج شهرستان ساری که با حضور سرهنگ ساعی فرمانده حوزه بسیج اداری و کارگری شهرستان و سرگرد نوری مسئول سازمان بسیج کارکنان سپاه کربلا برگزار شد اظهار داشت:لزوم آگاهی کارکنان از محیط اجتماعی و فضای مجازی و ترویج فعالیت های سازنده پیرامون زندگی ضروری است.

حسینعلی طالبی با اشاره به استفاده از موارد مثبت و موثردر فضاهای مجازی افزود:پذیرش برنامه ها و مطالب در فضاهای مجازی با رعایت اصل صحت مطالب انجام شود.

وی در جمع بسیجیان خاطرنشان کرد:با تبعیت از ولایت فقیه و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی می توانیم در حوزه های مختلف با شناخت بهتر مسیر به موفقیت دست یابیم.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با بیان اینکه بسیج باید در همه زمینه ها و در بروز بحران آمادگی کامل داشته باشد تصریح کرد:در مواقع ضروری و بحرانی نیروی بسیج همواره یاریگر همکاران شرکت نفت بوده اند.

طالبی با اشاره به اتفاقات قطع گاز در سال های گذشته و نقش سازنده بسیجیان در کمک و یاری و مدیریت بحران گفت:این مسئله بارزترین مشارکت میان همکاران شرکت نفت و بسیج در خدمت رسانی به مردم بوده است.

حسینعلی طالبی تاکید کرد: جلسات برگزار شده با بسیج باید هدف ایجاد بازخورد مثبت در جامعه و خانواده ها طراحی شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود یادآور شد:صرفه جویی در مصرف بهینه انرژی را خواستاریم .

وی اطلاع رسانی به مردم را ضروری دانست و با اشاره به صرفه جویی سوخت و مصرف بهینه در این زمینه بیان کرد:با مصرف درست و به جا شاهد اجرایی شدن منویات رهبرمعظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی خواهیم بود.

مدیر  شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد:یکی از مولفه های اصلی در اقتصاد مقاومتی رعایت اصل درست مصرف کردن است و با توجه به تحریم های ناعادلانه بر ضد کشور توجه مناسب به مصرف بهینه سوخت می تواند در توسعه اقتصاد مقاومتی نقش آفرین باشد.

میار فرمانده پایگاه بسیج شرکت نفت منطقه ساری نیز با اشاره به توزیع فرآورده های نفتی به عنوان یکی از وظایف شرکت گفت: برپایی مانور پدافند غیرعامل امسال در ساری و اطفاء نمایشی حریق در جایگاه قربانی، از فعالیت های بسیج شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری است.

وی این اقدامات را در راستای ایجاد آمادگی کارکنان شرکت در موارد بحران اعلام کرد و افزود:با انجام چنین مانورهایی با مشخص شدن  نقاط ضعف و قوت راهکارهای مقابله با خطر بررسی می شود.

میار با اشاره به اینکه 40 نفر از نیروهای رسمی عضو پایگاه بسیج شرکت هستند تصریح کرد:جلسات حلقه صالحین و انجام فعالیت های مذهبی بسیج در شرکت در روشنگری و بصیرت افزایی کارکنان موثر است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :