آخرین عناوین

چهارشنبه 4 آذر 1394-23:49 کد خبر:17060

انتصاب این بار در دانشگاه:

دو انتصاب در نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های مازندران و پیام‌نور

 مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های مازندران و پیام‌نور منصوب شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،بعد از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های مازندران و پیام‌نور در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه دانشگاه مازندران برگزار شد.

در این مراسم با حکمی از سوی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی دانشگاه پیام‌نور مازندران انتخاب و از زحمات حجت‌الاسلام مرادیان مسئول سابق نهاد این دانشگاه قدردانی است.

همچنین با حکمی دیگر حجت‌الاسلام محمد رحیمیان رئیس نهاد رهبری دانشگاه‌های مازندران با حفظ سمت به عنوان مسئول نهاد نمایندگی دانشگاه مازندران انتخاب و از زحمات حجت‌الاسلام سید حسین حسینی تقدیر شد.

حجت‌الاسلام محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تاکید به نهادینه کردن مسئله اخلاق و فرهنگ در دانشگاه‌ها گفت:در دانشگاه‌ها باید جوانانی تربیت کنیم که از نظر علمی و تخصصی مفید بوده و به‌درد مردم جامعه بخورند.

وی با بیان اینکه دانشگاه باید طرح و ایده‌ای ارائه دهد تا دانشجویان فارغ‌التحصیل دغدغه بیکاری نداشته باشند، افزود:دانشجو باید به‌گونه‌ای تربیت شود که بعد از فارغ‌التحصیلی بتواند، ضمن ایجاد اشتغال برای خود برای چند نفر دیگر نیز اشتغال‌زایی کرده و برای رفع مشکلات مردم جامعه خود گام بردارد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مازندران نیز با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه پیام‌نور با بیش از 520 مرکز دانشگاهی در کشور در حال فعالیت است، گفت: کسب رتبه نخست کیفیت آموزشی، براساس ارزیابی پایگاه استنادی جهان کسب و کسب رتبه دهم کشور از لحاظ پژوهشی در سال 93 از جمله موفقیت‌های دانشگاه پیام‌نور است.

اسدالله‌ دیوسالار با اشاره به وجود 18 مرکز و واحد دانشگاهی و حدود 30 هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد در سطح استان، افزود:دانشگاه پیام‌نور مازندران به عنوان یکی از قطب‌های موفق و مهم آموزشی در کشور محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه مازندران نیز با تاکید به اینکه دانشگاه‌ها باید در راستای تقویت علمی مردم کشور تلاش کنند، افزود: دشمن سعی دارد با انواع تحریم‌ها و جنگ نرم راه رسیدن به موفقیت کشور ما را از بین ببرند، اما ما هرگز، اجازه چنین کاری را به دشمنان نخواهیم داد.

خلاق میرنیا ارتقای علمی دانشگاه‌ها و توسعه دانش دانشجویان را مهم‌ترین راه مقابله با تمام توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: اجازه ندهیم دشمنان با مشغول کردن جوانان ما به چیزهای بی‌ارزش راه رسیدن به موفقیت را از ما بگیرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • محمدرضا نیکخواه- مداح اهل بیت (ع)
    پنجشنبه 5 آذر 1394-10:43


    جناب حضرت حجه الاسلام دکتر حسینی انتصاب حضرتعالی را به شما تبریک و تهنیت عرض میکنم