آخرین عناوین

يکشنبه 15 آذر 1394-17:0 کد خبر:17106

استاندار مازندران خواستار شد:

معرفی شهرداران موفق به عنوان مشاور استاندار/ نامناسب بودن ورودی شهرهای مازندران

استاندار مازندران خواستار معرفی شهرداران موفق به استانداری، به عنوان مشاور برای رفع مشکلات مدیریت شهرهای استان مازندران شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، ربیع‌ فلاح جلودار ظهر امروز در نشست ماهانه شهرداران استان مازندران، در قائم‌شهر اظهار کرد: برگزاری جلسات متعدد بدون داشتن خروجی، مناسب نیست و باید در این جلسات راهکارهای لازم ارائه شود.

استاندار استان مازندران با اشاره به اینکه پروژه و طرح‌هایی که توسط شهرداری‌ها اجرا می‌شود نیاز به تحقیقات و مطالعات لازم است، بیان کرد: مقدمه اجرای هر طرح و پروژه نیاز به تحقیقات و مطالعه دارد تا خدمت‌رسانی مناسب به شهروندان شکل گیرد.

وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های شهری باید با دقت انجام شود، افزود: پروژه‌های شهری بدون ضعف باید انجام شود تا با روی کار آمدن مدیریت جدید، پروژه مورد نیمه‌کاره و یا تخریب نشود.

فلاح با بیان اینکه برنامه‌های شهری باید مستمر انجام شود تا با شکل‌گیری مدیریت جدید، مدیریت شهری با چالش‌ها مواجه نشود، تصریح کرد: خدمات شهری باید درصدد رفع نیازمندی‌های مربوط به شهروندان انجام شود و هر اتفاقی که در مدیریت شهری ایجاد می‌شود همه مسئولان در آن دخیل هستند و آنها باید در مدیریت شهری اقدامات مناسبی انجام دهند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه معمولا شهرهای مازندران نیاز به دیواره‌سازی‌های بتنی ندارند، بلکه با ایجاد دیواره‌هایی با فضای سبز، کمربند زیبایی در سطح شهر شکل می‌گیرد، ادامه داد: با ایجاد فضای سبز در سطح شهر، می‌توانیم شادابی را برای شهروندان ایجاد کنیم.

فلاح با تاکید بر اینکه فعالیت‌های فرهنگی باید از نوع سخت‌‌افزاری انجام شود، اظهار کرد: ایجاد کتابخانه و تجهیز امکانات ضرورتی است که شهرداران اعتبار اندک کتابخانه‌ها را پرداخت نمی‌کنند و آنها با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه باید بستر فعالیت‌های فرهنگی توسط شهرداران فراهم شود، اضافه کرد: سرانه‌ فضاهای فرهنگی و ورزشی، توسط شهرداران برای ارائه خدمات به شهروندان باید ایجاد شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه در مدیریت شهری با تفکیک زباله می‌توانیم از مبدا به شکل محلی اشتغال را برای افراد ایجاد کنیم و شهرداران می‌توانند در این راستا اقدامات مناسب انجام دهند، خاطر نشان کرد: شهرداران موفق به استانداری اعلام شوند، تا سه نفر از شهرداران موفق به عنوان مشاور برای رفع مشکلات مدیریت شهرهای استان مازندران معرفی شوند.

وی در پایان با بیان اینکه ورودی شهرهای استان مازندران مناسب نیست، گفت: باید فضای ورودی شهر برای شادابی و نشاط شهروندان طراحی شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :