آخرین عناوین

پنجشنبه 19 آذر 1394-13:19 کد خبر:17135

انتخاب شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان ساری:

معلمان همواره حامی نظام بودند / اخلاق میوه درخت اسلام است

فرهنگیان اولین قشرهایی بودند که برای حفظ نظام اسلامی در قالب تشکل ، فعالیت داشته اند و اعضای انجمن اسلامی معلمان برای حفظ نظام ، احساس مسئولیت می کنند.


 به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی نیوز، انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان ساری یکی از تشکل های اصلاح طلب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با حضور علی قاسمی (مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران)، حامد دیانی ( رئیس آموزش و پرورش ناحیه 1 ساری)، کوروش یوسفی و محمدآقامیری(اعضای سابق شورای شهر ساری) و اعضای انجمن اسلامی معلمان ساری برگزار شد.

نماینده سابق مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگیان جز اولین قشرهایی بودند که تشخیص دادند برای حفظ نظام اسلامی باید در قالب تشکل ، فعالیت داشته باشند.

براساس این گزارش، حسین روزبهی با اشاره به اینکه در اوایل انقلاب احزاب و گروه های مختلف به درون نظام نفوذ کرده بودند و به معلمان تهمت می زدند ، افزود : مجاهدین انقلاب اسلامی و انجمن اسلامی معلمان تنها گروه هایی بودند که تهمت شنیدند اما حامی واقعی نظام و انقلاب بودند و در برابر احزابی مثل حزب توده ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با آزادی شروع شد و از همان ابتدا انجمن اسلامی معلمان به عنوان پشتوانه انقلاب اسلامی فعالیت داشت.

روزبهی با تاکید بر اینکه کسانی که در اوایل انقلاب حضور نداشتند و حتی اسمی از آنها به گوش نمی رسید امروز خود را دلسوز انقلاب نشان می دهند ، اظهار داشت: از سال 46 که در مبارزات انقلابی توسط ساواک دستگیر شدم تا سال 57 نامی از بعضی افرادی که امروز دلسوز انقلاب شدند را نشنیدم در صورتیکه این عده امروز به دلسوزان واقعی نظام و انقلاب تهمت می زنند.

وی ضمن تقدیر از تلاش های دکتر مهدی احمدی فولادی در شکل گیری و تداوم فعالیت انجمن اسلامی معلمان ساری ، تصریح کرد: انجمن اسلامی معلمان معتقد به رهبری امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بوده و هستند.

در ادامه ، عضو انجمن اسلامی معلمان ساری گفت : انجمن اسلامی معلمان در ساری پیش از انقلاب تشکیل و در مبارزات علیه طاغوت حضور پر رنگ داشت.

مهدی احمدی فولادی با بیان اینکه جلسان انجمن معلمان در تمام سال ها به جز 8 سال دولت احمدی نژاد به صورت منظم برگزار می شد، افزود : به دلیل فشارهای موجود در 8 سال دولت احمدی نژاد جلسات انجمن معلمان ساری نظم خاصی نداشت .

وی با تاکید برخفقان موجود در دولت احمدی نژاد و آسیب های جدی که بر نظام و کشور در آن 8 سال وارد شد، ادامه داد: فشارهای دولت احمدی نژاد بر اصلاح طلبان نه تنها موجب شکست این جریان نشد بلکه بالنده تر نیز شد.

احمدی فولادی اظهار داشت: انجمن اسلامی معلمان در بین تشکل های اصلاح طلبی که در مازندران فعال هستند ، بیشترین عضو را دارد.

رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان مازندران با تاکید بر اینکه انجمن اسلامی معلمان یک تشکل فرهنگی و سیاسی است ، تصریح کرد : روش سیاسی ما روش اصلاح طلبی همراه با منش اخلاقی است.

احمدی فولادی، اخلاق را میوه درخت اسلام دانست و افزود: اعضای انجمن اسلامی معلمان برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی ، احساس مسئولیت می کنند.

وی با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات 7 اسفند ، اظهار داشت : با ترکیب شورای مشورتی اصلاح طلبان و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و حضور چهره های برجسته اصلاحات استان مانند آقایان روزبهی ، فقیه ، مهدوی و ... ، شورای سیاست گذاری ائتلاف اصلاح طلبان شکل خواهد گرفت تا بعد از نظرسنجی های مختلف و کارهای کارشناسی ، کاندیداهای مورد نظر جریان اصلاحات در 9 حوزه مختلف انتخابیه مازندران پس از تائید صلاحیت ها معرفی شوند.

در پایان این جلسه ، با انتخاباتی که برگزار شد آقایان احمدی فولادی ، قربان زاده ، رحمانی ، میری ، حسینی طوسی ، اسلامی ، خلردی ، میری پور و نجفی به عنوان اعضای اصلی و خانم حشمتی و آقایان جعفری و خلیلی به عنوان اعضای علی البدل شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان ساری انتخاب شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :