آخرین عناوین

پنجشنبه 26 آذر 1394-15:12 کد خبر:17170

در اولین روز صورت گرفت:

ثبت‌نام دو نامزد از حوزه انتخابیه مازندران در انتخابات مجلس خبرگان

رئیس مرکز حوزه انتخابیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مازندران از ثبت‌نام دو تن از نامزدهای انتخابات مجلس برای شرکت در این دوره انتخابات در استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، احمد حسین زادگان پیش از ظهر پنجشنبه درحاشیه بازدید ازحوزه انتخابیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری درساری با اشاره به اینکه ثبت‌نام از داوطلبین پنجمین  دوره مجلس خبرگان رهبری از صبح امروز آغاز شد.

 وی با اشاره به اینکه در مازندران برای انتخاب چهار نفر از فقهای واجد شرایط، مردم در انتخابات شرکت می‌کنند، افزود:از صبح امروز شروع ثبت‌نام کاندیداهای خبرگان رهبری آغاز شده که تا هفت روز ادامه دارد و همکاران ما به‌صورت دستی و ثبت در سامانه، ثبت‌نام را انجام می‌دهند.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه نمایندگان قانونی نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان هم می‌توانند برای ثبت‌نام حضور یابند و این منوط به داشتن معرفی‌نامه کتبی از سوی نامزد است، بیان کرد: ثبت‌نام انتخابات مجلس هم از شنبه 28 آذرماه شروع می‌شود.

حسین‌زادگان تصریح کرد: در نخستین روز از ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان، دو تن از حوزه انتخابیه مازندران با حضور در فرمانداری ساری، ثبت‌نام کردند.

فرماندار ساری براصل بی‌طرفی تأکید کرد و اظهار داشت:ما در برابر همه نامزدها حق شرعی و اخلاقی و حقوقی را ادا خواهیم نمود و از لحظه ثبت‌نام تا پایان شمارش آراء و اعلام نتایج پاسخگوی سؤالات و شرایط حقوقی و قانون انتخاباتی نامزدها هستیم.

فرماندار شهرستان ساری و رئیس حوزه انتخابیه مرکز استان، با اعلام اینکه ثبت‌نام از داوطلبان نامزدی پنجمین دوره خبرگان رهبری فقط در فرمانداری مرکز استان (ساری) و یا در ورزات کشور صورت می‌پذیرد، افزود: ثبت‌نام از دواطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز ۲۸ آذر روز شنبه هم‌زمان با سراسر کشور در فرمانداری‌ها آغاز می‌شود.

وی در پایان گفت:حجت‌الاسلام سیدصادق پیش‌نمازی به‌صورت شخصی در ستاد انتخابات فرمانداری ساری حضور یافته و مراحل ثبت‌نام را انجام داد وهمچنین فرزند آیت‌الله علی‎اکبر سیفی‌مازندرانی از طرف این نامزد انتخابات، ثبت‌نام برای انتخابات را انجام داد.

استان مازندران دارای چهار نماینده در مجلس خبرگان رهبری و ۱۲ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :