آخرین عناوین

جمعه 27 آذر 1394-22:48 کد خبر:17175

وضعیت اسفبار مراکز بهداشت در بابل:

سرم شستشو و گاز استریل شده هم وجود ندارد

برخی از مراکز شبکه بهداشت بابل فاقد امکانات و تجهیزات  از جمله سرم شستشو و گاز استریل شده برای ارایه خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از وارش، برخی از مراکز شبکه بهداشت شهرستان بابل فاقد امکانات و تجهیزات کمک های اولیه از جمله سرم شستشو و گاز استریل شده برای ارایه خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان است.

مراجعین خدمات بهداشتی و درمانی به دو مرکز شبکه بهداشت امین آباد و احمد چاله پی بخش لاله آباد بابل از نبود کمک های اولیه گاز استریل شده و سرم شستشو انتقاد کرده و گفتند: اینکه پزشک شبانه روزی و دیگر نیروهای انسانی در مرکز بهداشت بدون تجیهزات اولیه باشند، جای تاسف است.

سید تقی هاشمی یکی از بیماران از بخش لاله آباد که صبح امروز جمعه برای تعویض پانسمان زخم بخیه شده به این دو مرکز مراجعه کرده است، با نبود کمک های اولیه سرم شستشو و گاز استریل شده مواجه شد.

وی افزود: مسئولان شبکه بهداشت امین آباد و احمد چاله پی در اعتراض به اینکه چرا سرم شستشو و گاز استریل در این مراکز وجود ندارد ، گفتند که ما مقصر نیستیم و شما می توانید از بیرون تهیه و ما تعویض پانسمان و شستشو را انجام می دهیم.

اشرافیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: شما مشکلات را مکتوب کنید ، من پیگیری می کنم.

وی اضافه کرد: رئیسان مراکز باید پاسخگوی مراجعین باشند و اینکه چرا این مراکز بهداشت از داشتن این تجهیزات بهداشتی و درمانی اولیه محروم هستند، ، نشانه سوء مدیریت آنان است.

اشرافیان گفت: پزشکان کشیک مستقر در مراکز بهداشت نیز موظف به ارایه خدمات مورد نیاز مراجعان هستند .

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: با هر گونه بی توجهی ها از سوی پزشکان نسبت به خدماتی که قابل ارایه است ، اما صورت نگیرد ، برخورد می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ناشناس
    يکشنبه 29 آذر 1394-10:40


    شاید زخم این آقا اینقدر گسترده بوده که مداوا و درمان در یک درمانگاه روستایی با توجه به امکانات محدود (نه در حد امکانات یک بیمارستان) امکانپذیر نباشد.